ajme, a kako će sad sirotinja koja je decenijama od usta otkidala e ne bi li skupila 500.000 novaca za to ("it") i mora se još voziti povrh sadašnjih pogibeljnih baterija? hoće li im spasiti ugrožen bitak zamjenom za lefepe ili će, oh čemera, morati ponovo hraniti kasicu za sljedeći naraštaj, dotad drhteći od straha tijekom svake vožnje?
Tesla prelazi na LFP baterije manjeg kapaciteta, a
- poruka: 11
- |
- čitano: 11.511
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Zasto je opet objavljen clanak o Tesli koji iznosi poluinformacije?
U clanku fali kljucna informacija bez koje ovo nije ni trebalo objavljivat, a to je da se ovo odnosi samo za Standard Range (SR) vozila iliti Tesle s najmanjim dometom.
Sve ostale Tesle poput Long Range modela i Performance modela ce nastavit koristit baterije koje su se i do sad koristile. Sljedece godine ce neki Long Range i Performance modeli imati i 4680 baterije (koje ce omoguciti do 50% veci domet od danasnjih najboljih baterija), tako da nije istina ovo sto pisete Drago. Nitko ne ide u suprotnom smjeru, ali kad ste vi i Tesla u pitanju, nisam niti ocekivao nesto kvalitetno i tocno napisano...
Tržište je bilo toliko razočarano ovim novim baterijama "manjeg kapaciteta" da je Tesla jučer opet oborila rekordni marketcap i dosegla tržišnu vrijednost od 900 milijardi USD.
Istina, no P/E ratio im je zastrašujuće visok. Ne bi tu dionicu pipnuo ni da imam milijarde.
Zanima me jedino brzina punjenja na slabim strujama. Ako se brže pune onda je to super.
Klijent je nedavno kupio Model X. Na mjestu gdje su kvake vrata visinska razlika između kvaka, koja ne bi trebala postojati je skoro centimetar a na oko se vidi nepravilan razmak između vrata. Žalio se i odjebali ga 🤣
pravi iskreni zeleni ne traže dlaku u jajetu kod kupnje...kod njih 1-2-3 cm tamo vamo ne igra nikakvu ulogu.
Eh sad, u pravu si vezano za SR al ga malo pretjera u drugom smjeru. Neće biti upola većeg dometa s novim baterijama, par postotaka na umanjenoj težini cijele konstrukcije baterijakog paketa. Ako. Osnovna vrijednost novih baterija bi trebala biti značajno manja cijena, kako jedinična tako i po kapitalu potrebnom za proizvodnju. specifična energija i ostalo je manje više isto kao i kod sadašnjih. I da, te baterije još ne rade, nisu spremne ni za Berlin, koristiti će stare. Otud iznenadna odluka da sve SR modele opreme kineskim baterijama jer **nemaju** kapaciteta za opremiti milijun vozila godišnje sa “svojim” baterijama
Rusi se ponadali, kad ono - sipak : )))
Čak su tri razloga za promjenu tipa baterije:
1. niža cijena
2. jeftinije
3. manji trošak
Čak su tri razloga za promjenu tipa baterije:
1. niža cijena
2. jeftinije
3. manji trošak
pa nije sve manje i niže
4. veća zarada
5. Veći profit :-)