Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

poruka: 42
|
čitano: 30.454
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat".
10 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

@bus

 

Kultura Balkana na djelu. Al, nije problem u ljudim, nego u tome što ih sustav dopušta da čine što hoće.

dzg
Moj PC  
0 2 hvala 0
12 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

QR kod se trebao pojavljivati i na zaslonima onih uređaja u autobusu u slučaju gužve kako se ne bi čepila prva vrata. To je već implementirano kod nekih prijevoznika.

 

 
2 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na
bus kaže...

 Hebate zbog 4 kn se svercati??? Ajde da je neka lica cifra, pa ti se isplati, ali 4 kn je turbo jeftino

 švercanje i zajebavanje kontrolora je sport

ja sam imao pokaz i opet sam se švercao i zajebavao kontrolore, jedva bi dočekao da dođu 

12 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

Ja sam imao neku plavu jaknu sličnu onoj od zetovaca. Trebalo mi je dugo da skužim zašto na svakoj stanici kad uđem trećina putnika ravno sa stolaca trči van, znali su me u prolazu i laktom bubnut' u rebra. Onda uđe prava kontrola, a ovi s kartama čudno gledaju zašto bježim van i dok čistim prolaz lupam laktom kontrolora u rebra s takvom jaknom. Sad sam prestar za švercanje, osim toga sanjao sam jednu noć da je ušla kontrola, na svaka vrata njih četvorica u crnim Hugo Boss uniformama sa šapkama na glavi. Trpali su sve bez karata u stočne vagone za Poljsku. Ostavi taj stres traga. 

 
4 0 hvala 0
14 mjeseci
protjeran
offline
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na
bus kaže...
JackIsBack kaže...
To je lišavanje slobode koje nije ni zakonski ni ustavno dozvoljeno pogotovo da je provodi krezubi zetovac. Što sa ostalim putnicima koji isto ne mogu izaci, i oni trebaju trpiti torturu zbog 4 kune? Po kojem i cijem nalogu postupa policija zbog 4 kune kada s druge strane imaš situaciju da policija nece izaci na uviđaj u slucaju lakše materijalne štete na vozilima koja je višestruko veca nego ove 4 kune? Neka zet radi na prevenciji švercanja a ne na kaznama, bahacenju i maltretiranju.

 Hebate zbog 4 kn se svercati??? Ajde da je neka lica cifra, pa ti se isplati, ali 4 kn je turbo jeftino

Fakat smo postali neosjetljivo društvo.

 

Karta košta 4 kune jer je to pokojnik tako smislio, a realno bi trebala koštati više (premda je sama firma vreća bez dna). Uvijek postoji netko kome su 4 kune previše. Dok se jedni razbacuju novcem, drugi stenju pod težinom životnih troškova koji rastu, a ovi prvi im se smiju s iphoneom u rukama dok žure do svog novog Mercedesa. O tome se baš ne razmišlja.

8 godina
offline
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na
PzKpfw kaže...

 

Npr. zateknu vas u prekršaju, vi se počnete bahati u maniri najboljeg bezvrijednosnog lika, te vozilo stane, te se ne otvaraju vrata dok ne dođe policija.

Tad bi bili manji od makovog zrna.

 možda bi ti bio manji od makovog zrna, zbog, u najgorem slučaju, 30-40 eura...

osim što te ne smije niti zaustaviti, niti zadržati, a nebude niti tram stao i sjebao ostatak prometa. ako nisi znao, vrata imaju način za otvaranje u nuždi, pa i tu ima način za žibe. samo se ti nijednog razloga zašto je to neprovedivo, nisi sjetio. manji od makovog zrna, zbog kontrole i policajca, koje gluposti...

12 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat
 
1 0 hvala 2
8 godina
online
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na
NetkoNegdje kaže...

Fakat smo postali neosjetljivo društvo.

 

Karta košta 4 kune jer je to pokojnik tako smislio, a realno bi trebala koštati više (premda je sama firma vreća bez dna). Uvijek postoji netko kome su 4 kune previše. Dok se jedni razbacuju novcem, drugi stenju pod težinom životnih troškova koji rastu, a ovi prvi im se smiju s iphoneom u rukama dok žure do svog novog Mercedesa. O tome se baš ne razmišlja.

Ne bi trebala koštati više.

Taman i da košta 100 kuna, i da se proda isti broj kao i sad ne bi ništa značilo.

Holding se financira iz proračuna grada, i konačno je profunkcionirao kak spada, ova nedavna čistka je uvela reda, od 700 milijuna kuna gubitka 2021. došlo se do dobiti u 2022.

ZET predstavlja uvijek gubitak, ali tak mora biti, jer alternativa tome je da poduplaš broj auta u gradu koji je podkapacitiran i za trenutni broj. 

Realno, ostaviti ovak kak je i konstantno unaprijeđivati javni prijevoz da postane prihvatljiv većini ljudi (trenutno je samo nužno zlo ljudima koji nemaju drugog izbora).

 

A ovaj drugi dio - da, na žalost su klasne razlike u RH svakim danom sve veće, i slijedi nam još jedan ogromni val iseljavanja, ovaj put još i veći nego svi prijašnji zajedno.

 

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
15 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

-javne službe nisu (klasični) komercijalni biz, nije stvar profita (mada se uvjek na kraju vrti oko novca..). Upravo suprotno.

-sve javne usluge, kao komunalije, javni prijevoz možemo jednako strpati u tu grupu, direktno utiču na standard stanovnika. Što su skuplje usluge, to je veći trošak svih, grada, građana, svih tj uključujući i sam grad-institiucije grada čak i one koje od tog zarađuju kao zet jer svi to plaćaju kao parking, vodu.. kao kad poskupi gorivo, grijanje.. kad grijanje ili topla voda, voda, poskupi, to nije trošak samo građanima koji plaćaju račun nego i gradskim institucijama jer i policija plaća vodu, škola plaća vodu, učitelji putuju na posao, autom ili zetom .. čitav sustav, društvo plaća ceh svih javnih dobara-usluga, kao za školstvo-zdravstvo-policiju itd.. + porez..

-javni prijevoz je sufinanciran, direktno grad plaća dio cijene, npr velikagorica-zaprešić kao jasnije vidljiv dio, tj koncesija uključuje i linije koje komercijalno nisu zanimljive za klasičan biz, gubitak.. solidarnost-prosjek-porez..

 

-postoje razni modeli.. npr cijena karte je niža nego što bi bila klasična-komercijalna jer grad sufinancira.. no postoji i drugi-bolji-jeftiniji način, čak pošteniji.. besplatan javni prijevoz.

-to, besplatan javni prijevoz, treba kao ideju malo pogurati.. možda uz pomoć 'zelenih' + veliki gradovi-zapad koji žele zabranu automobila u centru i sl. 

-korz porez umjesto djelomično-sufinanciranja cca 50% platiti čitav ceh, 100%.. i tad je to jeftinije osjetno.. ušteda na sustavu karata, od izrade, prodaje, kontrole, uređaji u svakom vozilu ..+ i ova tema, apps za mob koja je plaćena 1.8m-kn iz 2019te... tj taj i svi troškovi povezani sa samim postojanjem karata automatski nestaju, nula, tj same karte su trošak i ako prijevoz 100% finanicra grad tad taj dio troška za toliko pojeftini konačni iznos, možda 10%.. (može se natezati, nagađati.. svašta).

-iz rakursa građana, ako plaća dio subvencionirane karte + ako plaća porezom ostatak-subvenciju, tad taj građanin plaća puni iznos, koji bez tog troška samih karata mora biti manji-niži..

-no postavlja se pitanje pravednosti, npr netko koristi javni prijevoz, zet, netko se vozi autom.. nije nepravedno, nije diskriminacija, jer svatko može, kao što u hotelu platite sobu, tuš, ručnik, sapun.. hoćete li koristiti je vaša stvar, tj nije problem 'poštenje' nego plaćeno je pa tko želi koristi. Građani grada su tad recimo etički-filozofski ok, školska djeca, umirovljenici, pa i saborski zastupnici (imaju besplatan prijevoz..) tj ionako grad daje ili subvencionira prijevoz raznim kategorijama građana, tj ako mi djete koristi bus za školu plaćam porez i to je ok mada ja recimo vozim auto ili bic .. čak da nikad ne koristim, plaćam, jer to je naprosto gradski-državni porezni novac, kao što se plaća porez u cijeni goriva, vode, svega.. ili paušal za elektro sustav, tj i kad se troši nula (vode, struje, svega..) plaća se fixni dio troška koji ostaje, ne samo promet-potrošeno, nego cijena sustava i tako se te usluge plaćaju i kad se ne koriste, tj plaća vlasnik, kuće-stana-auta.. plaća porezima, na imovinu ili prihode, pdv, rentanje-iznamljivanje.. plaća porez, iz kojeg se sufinancira prijevoz.. treba plaćati 100%, uštedjeti na samom sustavu karata-naplate čime se mora uštedjeti neki dio-postotak i imamo 'happylalaland...' .. :)

-odnosno, može se to proširiti na razne-ostale djelatnosti, komunalije, parking.. čime se eliminira trošak naplate, kontrole-kazne-ovrhe itd. pa se čak i rastereti sudstvo i smanji zelenaštvo preprodajom duga mafiji.. (malo patetike-navijanja).. :)

-imaš auto, plaćaš zamp-radio, plaćaš porez-cestarinu.. pa plaćaš i parking, koji već većina u gradu plaća, kao povlaštena tarifa za stanare, no ograničeno adresom-zonom-ulicom.. pošto već plaćam, zašto ne porezno-sve-svi...

.. jer na kraju opet plaćam 'sve-ja'.. tj građani grada, pri čemu je svejedno (filozofski) platio to u jednom porezu ili u porezu+karti, pri čemu nije isti trošak tj same karte su trošak bez kojeg se može..

-bez karata, zet ima u džepu 1.8mkn iz 2019te.. samo za ovu temu.. + trošak samog rada sustava, npr struja, telekom-račun jer to treba internet-linije a telekom to ne radi đabe zetu itd itd..

 

-stranci? možemo im to dati 'gratis', nek nam 'zavide' :) .. ili naplatiti boravišnu taxu, kao na moru.. po danu recimo desetak eura, jednako kao za cestarine, jednako kao što svi naplaćuju nešto, parking, struju-vodu (koja je free) itd.. pa kad turista dođe, umjesto da plati zet kartu platit će taxu, šetati ili voziti se gradom, platio je.. kao i tuš u hotelskoj sobi i jastuk.. a hoće li koristiti nije važno, može. Tad je i to ok, nije diskriminacija, nije nepravedno itd.

 

-od kud ideja? istok eu.. države nižeg standarda, izračunali i dali besplatan prijevoz, jer imaju više ljudi nižeg standarda kojima je i cijena karte problem, kao i ovih 4kn.. ili 12kn (ne znam koja je konvezrija za karte, 1,5€...)

-time se dovoljno uštedi da im trošak tj ne zarada od tih putnika ne stvara razliku-gubitak, tj ne zaboraviti da su to ljudi-građani, koji nemaju novca, koji su prisiljeni švercati se, kao i beskućnici (pogotovo po zimi, hladnoća-skloništa..) i koji su dio društva, tj već porezima plaćamo i taj dio kao prihvatilišta-skloništa, plaćamo im zetovu kartu.. a bez karata je to niži trošak, već plaćeno i to iz istog džepa, tj 'mojeg'-građana koji plaćaju sve, porezima i računima, ponovo kao što taj dio građana koji plaća, plaća zapravo sve, škole-vodu-zdravstvo.. sve, pa zašto ne i zet kad ga već plaćaju-subvencioniraju + eliminira se šverc-problem + pojeftinjuje jer uklanja trošak, .. a jedini koji to ne žele su firme kao spomenuti ict-king (mada svi znamo da je to msan i da je king samo maloprodaja, paravan..) kao i oni koji prodaju opremu, održavanje i sl. .. jer tad gube taj posao, no nekako nisam empatičan za takve biznise :) ili nek pronađu nešto korisno-pošteno :)) ..

 

-možda zvuči kao komunizam, utopija? .. da, no to je stvar realnosti, solidarnosti u svemu, pogotovo primjetno u nordijskom dijelu eu, porezima plaćaju oni koji imaju za sve.. može, bolje, eliminira se korupcija, trošak, muljaže u kojima recimo vozač busa na crno prodaje karte dok za švercanje realno nema kazne, školarci, svađe-natezanja ili koliko puta su bile teme i naslovi u medijima u vezi zeta-karata-šverca i incidenata, kao i pitanje policije u tom slučaju ili legitimiranja-ovlasti itd.. a to sve se bez karata eliminira, olakša, nema mogućnosti šverca jer je đabe, nema muljaže s kartama zetovca jer nema karata, nema zadržavanja na stanici dok osoba kupuje kartu i čeka kusur, no nema ni kiosk tiska svoju proviziju koju ovako ima pa prodaju sve, kao što sad benzinske prodaju sve i postali su ono što je nekad bio kvartovski dućan..

-nema problema ulaza na prednja vrata, tj tad vrata nisu mjesto kontrole i ograničavanje protoka ljudi, pogotovo u gužvi.. i tad vrata služe tome da ljudi uđu-izađu, brže-bolje.. tj ukidanjem karata-sustava se profitira na više načina + manji trošak sustava jer naprosto tog dijela više nema.

 

-opet, kao cijene recimo energenata, .. oni koji ga prodaju žele skuplje, oni koji plaćaju-kupuju, žele jeftinije.. dok postoji cijena postoji i muljaža kao najbogatiji umirovljenik-plin.. a opet svi plaćamo sve za sve pri čemu je sporedno plaća li to osoba a-b-c ako gledamo društvo-grad-sve tj ono što gradske vlasti-uprava treba gledati, ne pojedini interes nego interes grada i račun na kraju priče, koji je bez karata kako god računali niži-manji..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
 
1 1 hvala 0
10 godina
offline
Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav naplat

 

Ma puno vike nizašto!!

 

Neki građani su jednostavno frustirani, te iskompleksirani sa svim i svačim, te pronađu neku stvar u životu, te se iživljavaju nad njom.

Većina je ljudi oke, plaća usluge koje koristi.

 

Slabići rade sve da sebi i drugima zagorčavaju živote. Nisu to baš neki junački životi.

 

Budi muško, plati kartu. Budi muško, poštuj pravila!!

dzg
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.5.2023 19:13 (PzKpfw).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 mjeseci
protjeran
offline
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na
PzKpfw kaže...

 

Ma puno vike nizašto!!

 

Neki građani su jednostavno frustirani, te iskompleksirani sa svim i svačim, te pronađu neku stvar u životu, te se iživljavaju nad njom.

Većina je ljudi oke, plaća usluge koje koristi.

 

Slabići rade sve da sebi i drugima zagorčavaju živote. Nisu to baš neki junački životi.

 

Budi muško, plati kartu. Budi muško, poštuj pravila!!

 Ne znam zašto se ti uzrujavaš. Dinamo je pobijedio u futsalu i svijet je ponovno u ravnoteži.

10 godina
offline
Re: Potvrđeno iz ZET-a: Priprema se novi sustav na

 

@NetkoNegdje

 

 

Ni futsal, ni košarka nisu Dinamo. Dinamo je nogometni klub, te pravna osoba. 

Ovo o čemu ti pišeš služi samo huliganima, grupi kao što su BBB da se imaju gdje okupljati i arlaukati.

Nažalost naš GNK Dinamo je preotet klub od strane izdajnika, Juda,....

 

 

 

 

dzg
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice