|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
A1 kućni internet - optika

Juče sam dobio ZTE F8648P

Problem je u tome što router vidi sve uređaje i svi imaju internet ali nijedan uređaj ne vidi ostale u mreži. Imam NAS koji ima fiksni IP i njega sam dodao ručno u router pod fixni IP. Ostalo DHCP handla ali nijedan uređaj ne vidi ostale u mreži. Bio to linux, windows ili Android.

Any help? Zvao A1 kažu to je napredno korištenje usluga na koje ne pružamo podršku. Ne mogu poslati putem wifia nešto na print jer ne vidi nitko nikoga

0 0 hvala 0
10 godina
Re: A1 kućni internet - optika

vjerojatno ti je uključen "port isolation"

13 godina

Budem večeras pokušao provjeriti to

13 godina

Pokušao sam i nemam te opcije

EDIT:
Kada ištekam mrežni kabel i uštekam natrag imam mrežu od 2-10 min i opet isto i tako svaki put moraš ištekavat da bi radilo

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.5.2024 20:18 (Neo44).
16 godina
Neo44 kaže...

Juče sam dobio ZTE F8648P

Problem je u tome što router vidi sve uređaje i svi imaju internet ali nijedan uređaj ne vidi ostale u mreži. Imam NAS koji ima fiksni IP i njega sam dodao ručno u router pod fixni IP. Ostalo DHCP handla ali nijedan uređaj ne vidi ostale u mreži. Bio to linux, windows ili Android.

Any help? Zvao A1 kažu to je napredno korištenje usluga na koje ne pružamo podršku. Ne mogu poslati putem wifia nešto na print jer ne vidi nitko nikoga

Evo ideja od ChatGPT 4o:

---

It sounds like your ZTE F8648P router is not allowing devices on your network to communicate with each other, and you’re experiencing intermittent connectivity issues. Here are some steps you can take to troubleshoot and potentially resolve the problem:

### Initial Troubleshooting Steps:

1. **Check Router Settings**:
   - **Network Isolation**: Ensure that the network isolation or AP isolation feature is turned off. This feature, if enabled, can prevent devices from communicating with each other.
     - Log into your router's web interface (usually at `192.168.1.1` or `192.168.0.1`).
     - Look for settings under wireless or advanced wireless settings, and disable any isolation settings.

2. **Firewall Settings**:
   - **Internal Traffic Blocking**: Check the router’s firewall settings to make sure it’s not blocking internal traffic between devices on the same network.
     - Navigate to the firewall settings in the router’s web interface.
     - Ensure that any settings related to blocking or filtering internal traffic are disabled.

3. **Network Discovery and Sharing**:
   - Ensure that network discovery and file sharing settings are enabled on your devices.
     - **Windows**:
       - Open `Control Panel` > `Network and Sharing Center` > `Advanced sharing settings`.
       - Turn on network discovery and file and printer sharing.
     - **Linux**:
       - Ensure Samba is installed and configured properly for sharing.
     - **Android**:
       - Use appropriate apps (like ES File Explorer) that support network discovery and file sharing.

4. **IP Configuration**:
   - Make sure the devices are in the same IP range and subnet.
     - For example, if your NAS has a fixed IP of `192.168.1.10`, ensure other devices have IPs like `192.168.1.xxx` and the same subnet mask (typically `255.255.255.0`).
   - Ensure the DHCP server on the router is correctly configured to assign IPs in the same range.

5. **Network Troubleshooting Commands**:
   - Use commands like `ping`, `traceroute`, and `arp` to diagnose connectivity issues between devices.
     - For example, on Windows, open Command Prompt and type `ping [IP address of NAS]` to check connectivity.

6. **Restart Devices and Router**:
   - Sometimes, simply restarting the router and all connected devices can resolve network visibility issues.

7. **Firmware Update**:
   - Check if there is a firmware update available for your ZTE F8648P. Firmware updates can fix bugs and improve network performance.

### Additional Troubleshooting Steps:

1. **Check for Duplicate IP Addresses**:
   - Ensure there are no duplicate IP addresses in your network, which can cause connectivity issues. You can usually see this in the router’s DHCP client list.

2. **Check Router Logs**:
   - Look at the router’s logs to see if there are any error messages or warnings that might indicate what’s causing the problem.

3. **Verify DHCP Settings**:
   - Make sure the DHCP server on the router is enabled and correctly configured.
   - Check the DHCP lease time; setting it to a longer period might help with the connectivity drops.

4. **Network Cable Check**:
   - Test the network cable you are using to connect your devices. A faulty cable can cause intermittent connectivity issues.
   - Try using a different network cable to see if the problem persists.

5. **Wi-Fi Channel and Interference**:
   - Check for Wi-Fi interference from other devices or networks. Changing the Wi-Fi channel can sometimes resolve connectivity issues.
   - Use a Wi-Fi analyzer tool to find the least congested channel.

6. **Static IP for Critical Devices**:
   - Assign static IP addresses to critical devices like your printer and NAS to ensure they remain accessible on the network.

7. **Reset Network Stack on Devices**:
   - For Windows, you can use the command prompt to reset the network stack:
     ```
     netsh winsock reset
     netsh int ip reset
     ipconfig /release
     ipconfig /renew
     ipconfig /flushdns
     ```
   - For Linux, you can restart the network manager or use similar commands to refresh the network settings.
   - For Android, you can restart the Wi-Fi connection or reset network settings if needed.

8. **Router Factory Reset**:
   - If all else fails, consider performing a factory reset on your router. This will reset all settings to their defaults and may resolve any configuration issues.
   - After the reset, reconfigure your network settings from scratch and test the connectivity.

9. **Power Cycle Your Network**:
   - Power off your modem, router, and all connected devices.
   - Wait for a few minutes, then power on the modem first, followed by the router, and then your devices.

10. **Advanced Settings**:
    - Check advanced settings such as IGMP Snooping, Multicast Forwarding, and any Quality of Service (QoS) settings that might affect internal network traffic.
    - Make sure these settings are configured correctly or turned off if not needed.

11. **Network Interface on Devices**:
    - Ensure that the network interfaces on your devices are functioning correctly. Sometimes, a faulty network adapter can cause intermittent connectivity issues.

### Final Step:

If none of these steps resolve the issue, it might be a hardware problem with the router itself. In that case, contacting ZTE customer support for a potential replacement or further troubleshooting specific to the ZTE F8648P model would be a good idea.

---

Following these steps should help you identify and fix the issue preventing your devices from seeing each other on the network and resolve the intermittent connectivity problem.

13 godina

Sve osim QoSa am probao. Danas dolazi tehničar iz A1. Ionako ionako nemam koristi od 2 gbita jer imam 1gbit switch a ne daje mi se 150 eura za drugi switch a trebam 2 komada. Ako ne riješi problem ili nek vrate stari modem ili nek kupe sve i prelazim na tcom

0 0 hvala 0
16 godina
Neo44 kaže...

Sve osim QoSa am probao. Danas dolazi tehničar iz A1. Ionako ionako nemam koristi od 2 gbita jer imam 1gbit switch a ne daje mi se 150 eura za drugi switch a trebam 2 komada. Ako ne riješi problem ili nek vrate stari modem ili nek kupe sve i prelazim na tcom

Ako ti ne treba 2gbita iz nekog posebnog razloga, nemoj uzimati, razliku nećeš primjetiti, a zahtjeva ulaganje u lokalnu mrežu.

Evo mojih promjena (copy paste iz starijeg posta):

- Asus AX6000 jer radim Asus mesh u kući, a ovaj router je najjeftiniji koji ima 2x 2.5gbit porta. 2.5 gbita WAN se spoji u A1 router (koji ima na sebi 10gbit port), a drugi 2.5 gbit lan port spojim na 2.5 gbit switch

- 2.5 gbit switch 8 portni TP-Link TL-SG108-M2. Na njega se spajaju svi PC-evi kabelom, a i drugi mini switch sa druge strane kuće

- PC-evi su imali samo 1gbit LAN na matičnoj, pa sam im ubacio 2.5gbitne PCI mrezne kartice TP-Link TX201

- Synology NAS također mi ima samo 1gbit LAN, ali ima USB 3, tako da može sa USB 2.5gbit adapterom raditi na 2.5gbita

- mini switch sa 4x 2.5gbit porta s druge strane kuće, na njega je spojen jedan mesh satelit (AX55), a od njega ide kabel na drugi kat gdje je drugi mesh satelit (AX86U)

(Srećom sam sve ove stvari kupio na akcijama oko Black Fridaya, ali opet se skupi dosta €)

Sve super radi, prijenos između PC-eva i sa NASom ide oko 280MB/s, i sve što je spojeno kabelom može povući 2gbita sa interneta.

Mobitel mi ide do 800mbita preko WiFi, laptopi otprilike isto tako, dogodi se i 900mbita.

Generalno, ako ti 2gbitna optika ne treba za neki poseban razlog, nećeš ni primjetiti razliku u odnosu na 1gbit. Zna Steam povući 150 MB/s, ali tu je više problem sam PC i brzina diskova. Običan HDD nema šanse, sata SSD isto teško (on isto udre 100% u task manageru, jer Steam kod update i čita i piše istovremeno), jedino na m.2 NVME disku može povući punom brzinom (nije mi išao preko 150MB/s, a i to rijetko).

Surfanje i ostali servisi, streaminzi, nema razlike jer ništa neće povući tom brzinom.

12 godina

OK, sada imam 1GB brzinu. Preko mobitela brzina ne prelazi 300Mb. Obzirom da internet ne koristim za ništa extra bili se prelazak na nižu brzinu 300/150 osjetio?

Poruka je uređivana zadnji put čet 23.5.2024 9:26 (tomislav10).

0 0 hvala 0
14 godina
tomislav10 kaže...

OK, sada imam 1GB brzinu. Preko mobitela brzina ne prelazi 300Mb. Obzirom da internet ne koristim za ništa extra bili se prelazak na nižu brzinu 300/150 osjetio?

Vjerojatno ne ako ne skidaš redovito veće stvari tipa igre i 4k filmove ili ako vas nema više od 3-4 koji koristite vezu u isto vrijeme.

13 godina
Sasoon kaže...
Neo44 kaže...

Ako ti ne treba 2gbita iz nekog posebnog razloga, nemoj uzimati, razliku nećeš primjetiti, a zahtjeva ulaganje u lokalnu mrežu.

Evo mojih promjena (copy paste iz starijeg posta):

- Asus AX6000 jer radim Asus mesh u kući, a ovaj router je najjeftiniji koji ima 2x 2.5gbit porta. 2.5 gbita WAN se spoji u A1 router (koji ima na sebi 10gbit port), a drugi 2.5 gbit lan port spojim na 2.5 gbit switch

- 2.5 gbit switch 8 portni TP-Link TL-SG108-M2. Na njega se spajaju svi PC-evi kabelom, a i drugi mini switch sa druge strane kuće

- PC-evi su imali samo 1gbit LAN na matičnoj, pa sam im ubacio 2.5gbitne PCI mrezne kartice TP-Link TX201

- Synology NAS također mi ima samo 1gbit LAN, ali ima USB 3, tako da može sa USB 2.5gbit adapterom raditi na 2.5gbita

- mini switch sa 4x 2.5gbit porta s druge strane kuće, na njega je spojen jedan mesh satelit (AX55), a od njega ide kabel na drugi kat gdje je drugi mesh satelit (AX86U)

(Srećom sam sve ove stvari kupio na akcijama oko Black Fridaya, ali opet se skupi dosta €)

Sve super radi, prijenos između PC-eva i sa NASom ide oko 280MB/s, i sve što je spojeno kabelom može povući 2gbita sa interneta.

Mobitel mi ide do 800mbita preko WiFi, laptopi otprilike isto tako, dogodi se i 900mbita.

Generalno, ako ti 2gbitna optika ne treba za neki poseban razlog, nećeš ni primjetiti razliku u odnosu na 1gbit. Zna Steam povući 150 MB/s, ali tu je više problem sam PC i brzina diskova. Običan HDD nema šanse, sata SSD isto teško (on isto udre 100% u task manageru, jer Steam kod update i čita i piše istovremeno), jedino na m.2 NVME disku može povući punom brzinom (nije mi išao preko 150MB/s, a i to rijetko).

Surfanje i ostali servisi, streaminzi, nema razlike jer ništa neće povući tom brzinom.

Sve su mi Nvme 4 generacije. Mreža je na CAT 7 kablovima. Kupio sam 2.5gbit switch i sad radi sve

8 godina
Ima li netko da me ubaci u Mozaik?

0 0 hvala 0
12 godina
Repko kaže...
Ima li netko da me ubaci u Mozaik?

Traži od agenta da te spoji odnosno ubaci u neku grupu

Poruka je uređivana zadnji put pet 31.5.2024 7:41 (tomislav10).
12 godina
Ferritin kaže...
tomislav10 kaže...

Vjerojatno ne ako ne skidaš redovito veće stvari tipa igre i 4k filmove ili ako vas nema više od 3-4 koji koristite vezu u isto vrijeme.

Prešo na 300/150. Nema neke razlike, morao sam resetirati TV box. Brzina na mobu 280-300 sa 125-140, skoro ko i prije. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 31.5.2024 7:44 (tomislav10).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:

vrh stranice