Ford lansirao parfem s mirisom benzina, namijenjen vozačima električnih vozila
Ne, ovo nije šala: u Fordu zaista misle da će vozačima električnih automobila nedostajati miris klasičnih benzinskih automobila, pa su im ponudili da originalne mirise vozila zamijene parfemom
Iako zvuči kao loša šala proizašla iz dokolice u nekom marketinškom odjelu za vrijeme pauze (tipa "rebrandinga" u Voltswagen), ovdje se navodno radi o zaista ozbiljnom potezu. Proizvođač automobila Ford, koji pokušava kupce prilagoditi na činjenicu da će njihov kultni Mustang u budućnosti voziti na struju, došao je na ideju kako olakšati prijelaz s benzina na električni pogon. Prema njihovoj ideji, to će biti olakšano – novim parfemom s mirisom benzina.
Prema istraživanju koje su proveli, svaki peti vozač automobila smatra da će mu pri prelasku na električni automobil najviše nedostajati miris benzina. Gotovo 70% ispitanika izjavilo je da će im miris oktana nedostajati barem u nekoj mjeri. Ako je vjerovati ovom istraživanju, ljudi su miris benzina rangirali među one najpoželjnije, ugodnije od mirisa vina ili sira, otprilike ga stavivši na razinu ugode s mirisom novih knjiga.
Nije šala, časna riječ
Sve to dalo je ideju Fordovim stručnjacima, pa su kreirali Splash and Dash, parfem koji miriše na vozilo s pogonom na fosilna goriva. Osim benzina, u njemu se nalaze "dimne nijanse, natruhe gume te 'životinjska' komponenta". Sve to trebalo bi podsjećati na naslijeđe marke Ford i njihovog klasičnog Mustanga.
Stručnjaci za mirise su pri izradi ovog parfema analizirali kemikalije koje se mogu naći u interijeru vozila, u njihovim motorima i benzinu, primjerice benzaldehid i p-Cresol. Stopili su ih s klasičnim sastojcima parfema kao što su đumbir, lavanda, pelargonija i sandalovina, koji su pridodali dodatne tonove završnom mirisu. Parfem, pak, neće biti dostupan u slobodnoj prodaji, već će poslužiti Fordu u misiji "razbijanja mitova o električnim automobilima i uvjeravanja tradicionalnih entuzijasta u potencijale električnih vozila".