Obvezno socijalno distanciranje među avatarima u Metaverseu
Meta je objavila kako će u njihovim virtualnim svjetovima Horizon Worlds i Horizon Venues avatarima biti onemogućeno približiti se na razmak manji od otprilike 1,2 metra, ali ne zbog epidemije
Na održavanje razmaka od drugih ljudi tijekom posljednjih gotovo dvije godine mnogi su u svijetu već naviknuti, a sada se ono prelijeva i u virtualni svijet, ono što se sve češće naziva metaverzumom, ili prema Meti, Metaverseom. Naime, iz ove je kompanije objavljeno kako će u njihovim virtualnim prostorima Horizon Worlds i Horizon Venues, u koje se može "useliti" putem Oculusa, biti uvedena obvezna društvena distanca među avatarima od 4 stope (1,2 metra).
Protiv epidemije napastovanja
Osobni prostor rezerviran za svaki avatar u metaverzumu neće biti uveden iz epidemioloških razloga, kao u stvarnom svijetu, već kako bi se njime spriječilo napastovanje, odnosno iniciranje neželjenih kontakata među (virtualnim) osobama. Svi posjetitelji ovih virtualnih svjetova tako će imati svoj osobni prostor koji će drugi biti obvezni poštivati po defaultu. S vremenom, kažu iz Mete, ovo će pravilo evoluirati i nadopunjavati se u skladu s rezultatima i utjecajem na iskustvo korištenja virtualnog prostora.
Pokuša li netko, dakle, svojim avatarom ući u osobni prostor drugog avatara, sustav će mu zaustaviti kretanje na zacrtanoj udaljenosti. Pritom korisnici neće dobiti haptičku povratnu informaciju o zaustavljanju, niti će osobni prostor (kao na naslovnoj ilustraciji) oko avatara biti vidljiv.
Ova mjera nadograđuje se na već postojeću zaštitu od neželjenih kontakata – naime, u ovim svjetovima ruke korisnika već su nestajale iz prikaza kada su se previše približile drugom liku i ušle u njegov osobni prostor. Ove promjene znače i da će za davanje high-fivea ili rukovanja šakama (fist bump) posjetitelji u virtualnom svijetu morati nešto više pružiti ruke, pojašnjeno je uz najavu novih mjera.
U budućnosti korisnicima će biti omogućeno odrediti promjer vlastitog osobnog prostora. Iz Metinog Oculusa kažu kako će prikupljati povratne informacije i poboljšavati ova pravila na temelju iskustava samih korisnika.