Apple Pay vodeća platforma za mobilno plaćanje u SAD-u

Prema istraživanju marketinške tvrtke eMarketer, Apple Pay je trenutačno vodeća platforma za mobilno plaćanje na američkom tržištu

Matija Pavlić nedjelja, 27. listopada 2019. u 13:00

Tvrtka za marketinška istraživanja eMarketer pozabavila se stanjem na tržištu mobilnog plaćanja što se tiče američkog tržišta.

Prema njihovom istraživanju, Appleova platforma za mobilno plaćanje Apple Pay vodeća je platforma takve vrste u SAD-u (po broju korisnika). Apple je s Apple Pay platformom preuzeo čelnu poziciju od Starbucksove mobilne aplikacije koje je sve do nedavno držala čelno mjesto što se tiče mobilnog plaćanja.

Apple Pay trenutačno ima oko 30,3 milijuna korisnika, dok Starbucksova mobilna aplikacija bilježi 25,2 milijuna korisnika. Slijedi Google Play s 12,1 milijuna korisnika i Samsung Pay s 10,8 milijuna korisnika.

Apple Pay svoju popularnost duguje novim POS blagajnama s podrškom za NFC, ali i rascijepanosti Android platforme za mobilno plaćanje na više ponuđača (na primjer spomenute Google Pay i Samsung Pay usluge).

Procjenjuje se da će podrška za Apple Pay među trgovcima na američkom tržištu iduće godine dosegnuti 70%. Općenito što se tiče korisnika pametnih telefona u SAD-u, u eMarketeru procjenjuju kako će njih 30% iduće godine koristiti neku od dostupnih usluga mobilnog plaćanja.