Ford želi reklame uz cestu prikazivati na zaslonu u kabini automobila
Veliki infotainment zasloni osjetljivi sve su češća zamjena fizičkim tipkama u kabini automobila. Ford ima ideju kako ih pretvoriti u oglasni prostor i na tome možda i dodatno zaraditi
Dok se vozite cestom svakoga dana prođete pored nebrojenih jumbo plakata na kojima se oglašava sve – od lokalnih političara, pa do tarifa telekoma, novih filmova ili donjeg rublja. Inženjeri u Fordu domislili su se kako bi se oglasi s tih plakata uz cestu mogli dodatno iskoristiti.
Predložili su novi i inovativan način da vam automobil "pročita" oglas i prenese ga na infotainment sustav u kabini vozila. Kamere na automobilima ionako već snimaju promet, čitaju prometne znakove i prate ponašanje ostalih vozila ili pješaka, pa zašto ne bi pratili i reklame – pogotovo ako u svemu ima potencijala i za dodatnu zaradu.
Infotainment kao jumbo plakat
Ford je s time na umu još 2016. godine predao patentnu prijavu koja je tek nedavno objavljena. U njoj opisuju način prenošenja sučelja s oglasnih panoa uz cestu na ekran u vozilu. Opis patenta kaže kako je ova tehnologija posebno korisna kada se na jumbo plakatima oglašavaju lokalni poslovni subjekti. Tako, primjerice, ako prođete pored oglasa za lokalni restoran, na zaslonu u automobilu mogle bi vam se prikazati dodatne informacije o njemu, kao što su jelovnik (tj. svi proizvodi i usluge u ponudi), zatim adresa s uputama za navigaciju, broj telefona, web stranica…
Ovakvo bi rješenje omogućilo da se produži vrijeme pozornosti koje vozač i putnici imaju za promotriti reklamne panoe uz cestu, a oglas na ekranu u vozilu bio bi i interaktivan. Tako bi putnici u vozilu dodirom po touchscreenu mogli posjetiti web stranicu oglašivača, pokrenuti navigaciju do njegove adrese, nazvati ga na telefon ili – tko zna – možda i naručiti neku proizvod ili uslugu, rezervirati stol i slično.