AMD najavio povratak značajke Anti-Lag+
Anti-Lag+ stvarao je probleme igračima, stoga ga je AMD odlučio u potpunosti ukloniti. No, nakon tri mjeseca pauze, čini se da se značajka ponovno vraća
AMD je još prošloga rujna podijelio niz novosti vezanih uz hardver, posebice uz novu seriju GPU-ova Navi 32 te nekoliko softverskih poboljšanja. Tvrtka je, podsjetimo, predstavila svoju tehnologiju FidelityFX Super Resolution, HYPR-RX i AMD Fluid Motion Frames (AFMF). Iako su im namjene različite, ove inovacije zajednički koriste značajku Anti-Lag+ za glađe pokretanje igara.
No, budući da je AMD pokušao aktivirati Anti-Lag+ za sve igre na razini upravljačkog programa, dogodio se problem – sustavi protiv varanja u popularnim online igrama označili su AMD-ovu značajku kao mogući cheat te ju deaktivirali, piše VideoCardz.
Korisnici su prijavili slučajeve bannova pri korištenju Anti-Laga+ u igrama kao što su Call of Duty MW2, PUBG ili Apex Legends. Dok je ovaj problem trajao nekoliko tjedana, eskalirao je kada je AMD izdao upravljački program koji službeno omogućava podršku za Anti-Lag+ za Counter-Strike 2, utječući na veći broj igrača. Imajući to na umu, AMD je odlučio u potpunosti ukloniti Anti-Lag+ za sve.
Nakon tromjesečne pauze od Anti-Laga+, Frank Azor, AMD-ov glavni arhitekt za igraća rješenja i marketing, potvrdio je na X-u da bi se značajka trebala vratiti.
Međutim, još uvijek nije jasno hoće li AMD ponovno pokušati uvesti Anti-Lag+ kao značajku na razini upravljačkog programa ili će se pak osloniti na njeno usvajanje kroz omogućavanje FSR-a. U svakom slučaju, više informacija bit će poznato u narednim tjednima, a svakako vrijedi napomenuti da je Anti-Lag+ podržan samo od strane GPU-ova temeljenih na RDNA3 arhitekturi.