New York Times kupio Wordle za više od milijun dolara
Put od kućnog projekta, preko javno dostupne igre koja je zaludila svijet, pa do prodaje jednom od najuglednijih svjetskih izdvača novina Wordle je prošao u vrlo kratkom vremenu
Internetska hit-igra s riječima Wordle više nije neovisni projekt jednog dokonog softverskog developera, već dio jedne od najvećih svjetskih izdavačkih kuća, poznate po svojim križaljkama – New York Timesa. Objavljeno je to u ponedjeljak navečer po hrvatskom vremenu, a preuzimanje je potvrdio i autor igre, Josh Wardle, putem Twittera.
U poslu koji neki već sada u šali nazivaju "drugom najvećom akvizicijom na području igara ove godine, nakon Microsoftove kupnje Activisiona", autor Wordlea dobio je "niski sedmeroznamenkasti dolarski iznos". U prijevodu, NYT je Wardleu za igru, koju je ovaj iz zabave izradio za sebe i svoju partnericu, platio nešto više od milijun dolara.
Strelovit uspjeh
Wordle je bio pušten u javnost tek u listopadu prošle godine. 1. studenoga imao je tek oko 90 aktivnih igrača na dan, da bi ih do sredine tog mjeseca bilo preko 300.000. Viralni se i eksponencijalni rast nastavio, pa sada peteroslovne zadane riječi svakog dana odgonetavaju milijuni igrača diljem svijeta. Očekivano, web je ubrzo preplavljen raznim klonovima i izvedenicama Wordlea.
New York Times će Wordle preseliti na svoje stranice i time će upotpuniti svoju digitalnu sekciju enigmatike, u pokušaju da do 2025. godine ostvari svoj cilj od 10 milijuna pretplatnika. Igre su im, kažu, ključan dio digitalne strategije. No, igračima Wordlea poručuju da će on ostati nepromijenjen i besplatan (barem za sada).
Wardle je objavio i kako surađuje s novim vlasnikom svoje igre da se i na njezinoj novoj lokaciji zadrže rezultati koje su ljudi postigli na starom mjestu. Isto tako, poručio je da je NYT pravi novi dom za njegovu igru, jer su njihove križaljke i Spelling Bee bile jedan od motivatora za izradu Wordlea. Joshova djevojka bila se, naime, u vrijeme pandemije "zakačila" na ove mozgalice, pa je iz toga nastala i igra danas popularna u cijelom svijetu.