U novom izdanju Škole budućnosti učenici ulaze u virtualni svijet i izrađuju robota hexapoda
Poznati edukacijski startup Stemi pokrenuo je novu sezonu svojeg projekta, u kojem će više od 4 tisuće učenika dobiti izravni doticaj s naprednom tehnologijom, koja nastaje u Hrvatskoj
Započela je nova sezona projekta Škola budućnosti kojeg dovode Stemi, Infobip i A1 Hrvatska uz podršku tvrtki Infineon, Croatia osiguranje i ostalih. Rekordan broj učitelja i učenika, njih više od 400, odnosno 4000, zakoračit će u svijet umjetne inteligencije, robotike, dronova, interneta stvari (IoT) i proširene stvarnosti (AR).
Nova sezona – dva nova programa
"Napravili smo ogroman iskorak. Uz prisutnost u većem broju škola, čak više od 100 škola u odnosu na prošlu godinu, uveli smo i nova dva programa. Tako su, ove školske godine, uz umjetnu inteligenciju škole mogle još birati između programa Robotike, u sklopu kojeg učenici izrađuju hexapod robota za istraživanje Marsa te Greentech programa u sklopu kojeg uče kako koristiti tehnologiju u proizvodnji hrane, što je jedan od globalnih izazova. Riječ je o novom Stemi programu kojim želimo djecu više povezati s prirodom tako da će tu osim učenja o IoT tehnologiji biti i puno znanosti o podacima te učenja kako uzgojiti vlastite biljke", ističe Marin Trošelj, osnivač i direktor tvrtke Stemi.
U hrvatske učionice ulaze napredne tehnologije
Zahvaljujući hrvatskim startupima Orqa i Equinox, nova sezona projekta Škola budućnosti u hrvatske učionice donosi napredne tehnologije. S Equinoxom će se po prvi put školski prostor pretvoriti u virtualni muzej o budućnosti, koristeći tehnologiju proširene stvarnosti. Nalik ranije planetarno popularnoj igrici Pokemon Go, učenici će interaktirati s virtualnim likovima, odgovarati na njihova pitanja te pritom istraživati, a bit će i u mogućnosti osvajati vrijedne nagrade na kraju projekta.
"Naša misija, kao jednog od tehnoloških lidera u telekom industriji, je razvojem tehnologije i stvaranjem digitalnog društva svima pružiti jednake mogućnosti za učenje, stvaranje i napredak. Razvoj digitalnih vještina jedan je od glavnih fokusa našeg poslovanja i zbog toga s projektima poput Škole budućnosti nastojimo unaprijediti digitalizaciju društva, ali i sami učiti od mladih generacija. Dodatno, cilj nam je povećati interes žena za STEM i razvijati nove generacije tech liderica što će biti jedan od naših glavnih fokusa u novoj generaciji Škole budućnosti. Vjerujemo da će naši zaposlenici, a posebno zaposlenice, koji su mentori na ovom projektu i direktno rade s učenicima svojim primjerom, znanjem i poslovima kojima se bave inspirirati buduće generacije za poslove budućnosti", objašnjava Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije A1 Hrvatska.
U suradnji s tvrtkom Orqa, na završnom će se eventu organizirati natjecanje za najmlađe u vožnji dronova. U sklopu pripreme za natjecanje, škole će dobiti simulator i kontroler ove vodeće hrvatske tvrtke za trkaće dronove na kojemu će učenici imati priliku dobro izbrusiti svoje vještine letenja prije samog događaja.
"Činjenica da projekt Škola budućnosti ulazi u svoje treće izdanje u ne samo rekordnim, već impresivnim i uzlaznim brojkama, pokazuje da postoji ogroman interes učenika i učitelja za najsuvremenijim tehnologijama i u današnjem obrazovnom sustavu. Također, ovaj projekt je savršen primjer što je sve moguće postići kada se udruže dvije IT platforme koje mijenjaju način na koji se uči i komunicira. S ponosom smo dio ovog projekta, koji unutar svog rastućeg ekosustava okuplja zajednicu koja stremi prema kreativnom i inovativnom", izjavio je Izabel Jelenić, suosnivač i tehnički direktor Infobipa.