Potvrđeno je - uvode se reklame na Netflix
Ako je za vjerovati suizvršnom direktoru Netflixa, Tedu Sarandosu, reklame na platformi neće biti onakve na kakve su korisnici već navikli
O uvođenju reklama na Netflix, kao i zabrani besplatnog dijeljenja lozinke, ne prestaje se „šuškati“ otkad je tvrtka objavila kako masovno gube pretplatnike. Te bi promjene, podsjetimo, navodno trebale stići već ove godine na platformu.
Međutim, da ne ostane sve samo na pretpostavkama, suizvršni direktor Netflixa, Ted Sarandos, sada je službeno i potvrdio da će na popularnu streaming platformu doći paket s reklamama.
„Izostavili smo veliki segment korisnika, a to su ljudi koji kažu 'Hej, Netflix je preskup za mene i ne smetaju mi reklame'. Dodat ćemo paket s reklamama“, rekao je Sarandos u intervjuu na Međunarodnom festivalu kreativnosti Cannes Lions.
Istaknuo je kako njihov novi paket neće sadržavati reklame kakve korisnici poznaju danas, a što to zapravo znači, nije otkrio. Paket s reklamama bit će namijenjen prvenstveno korisnicima kojima one ne smetaju, a koji istovremeno žele uštedjeti.
Kako prenosi The Verge, sada je pravo pitanje s kojom će se oglašivačkom tvrtkom Netflix udružiti. Prethodno se navodilo da su dva glavna kandidata NBCUniversal i Google, no Sarandos je rekao da su sve opcije otvorene te da trenutno razgovaraju „sa svima njima“.
Osim toga, Sarandos se dotaknuo i glasina da bi Netflix zbog pada cijena dionica mogao postati meta za preuzimanje. Rekao je kako je ta opcija uistinu moguća, ali je također naveo kako tvrtka trenutno ima sve što joj je potrebno za ponovni rast.