Nioh 2 - Hands-on u Mračnom carstvu
Ako ste se zabavili uz Nioh iz 2017. godine možete uživati u spoznaji da Nioh 2 donosi identično akcijsko iskustvo smješteno u mitsko japansko okruženje, uz proširene i poboljšane elemente gameplaya
Proizvođač/Izdavač | Team Ninja / Sony Interactive Entertainment |
---|---|
Žanr | Akcijski RPG |
Platforme | PS4 |
Datum izlaska | 2020. |
URL | teamninja-studio.com |
Početkom 2017. godine japanski studio Team Ninja, poznat po jednostavnim akcijskim hack-and-slash igrama, predstavio nam je vlastitu viziju podžanra soulslike. Nije ovo bio još jedan slučaj kloniranja svega što Dark Souls radi i premještanja radnje u neko novo okruženje, već pravi spin na koncepte i mehanike koje su proslavile From Softwareovo remek djelo kojem je dodano nešto originalnih začina. Nioh je bio duboka igra s dušom, pa od nastavka koji stiže iduće godine očekujemo mnogo.
Prva igra ponudila nam je zaokruženu priču, pa je razvojni tim procijenio kako nema smisla forsirati izravan nastavak. Umjesto toga, Nioh 2 predstavlja novi početak. Radnja igre vremenski je smještena nekoliko desetaka godina prije radnje originala i umjesto unaprijed definiranog lika prati priču o protagonistu kojeg ćemo, u maniri tradicionalnih RPG-ova, stvoriti sami. Ovo, upareno s informacijama koje smo uspjeli ubrati za vrijeme hands-on demonstracije koju je organizirao lokalni ured PlayStationa te zatvorenog alfa testa održanog krajem svibnja, otkriva kako su novosti koje Nioh 2 donosi u odnosu na original prilično suptilne, te kako se u načelu radi o istoj igri, osvježenoj ovdje i poboljšanoj ondje.
Na prvu najuočljivija novost Nioha 2 jest kompletno obnovljeno korisničko sučelje. Osim što je oku ugodnije, mnogo je funkcionalnije što će posebno do izražaja doći pri korištenju "razvojnog drvca", sada podijeljenog na više kategorija, razvedenije i jasnije. No, promjene sežu dublje od vizualnog. Mehanički, igra je dobila osvježenja na gotovo svim razinama. U sirovoj borbi ovo je vidljivo kod iskustvenih nadogradnja pojedinačnih oružja, novih hibridnih tipova oružja poput para sjekira koje kombiniraju close-combat i long-range napade, te novi Yokai skillovi. Yokai (demonski neprijatelji u igri) nakon smrti iza sebe ostavljaju takozvane "jezgre duše" koje možemo dodijeliti svom liku. U svakom trenutku možemo ih imati dvije, a njihovom aktivacijom otključavamo neke od vještina kojima su nam demoni stvarali probleme u ranijim borbama. Ove vještine uglavnom su napadačkog tipa, čine mnogo štete, a ograničene su dostupnom Yokai energijom koju dobivamo nakon svakog uspješnog napada na demone.
Vjerojatno najveća novost u gameplayu Nioha 2 jest sustav Yokai Shift. Ova mehanika omogućuje nam da se privremeno transformiramo u različite tipove demona. U ovoj formi ne možemo primiti štetu, a umjesto klasične stamine trošimo Yokai energiju koja također opada s vremenom. Za vrijeme trajanja transformacije raspolažemo potpuno novim setom poteza, a svi su melee napadi ojačani što je iznimno korisno u borbi s grupama neprijatelja ili snažnijim bossevima. Ovo je jedna od onih mehanika koja produbljuje sustav borbe i strateške mogućnosti, pa ne možemo dočekati iskušati je u duljim seansama i izazovnijim dijelovima igre.
Posljednja zanimljiva promjena koju Nioh 2 donosi jest prošireni asinkroni multiplayer u kojem više nećemo moći samo izazvati likove drugih igrača na dvoboj, već ćemo ih moći pozvati u pomoć kad naletimo na izazovnije sekvence, a ne želimo surađivati sa stvarnim ljudima u tradicionalnijem kooperativnom multiplayeru.
Nioh 2 alfa i press testovi djelovali su vrlo ispolirano i bili ispunjeni zanimljivim novostima zbog kojih ćemo Nioh 2 svakako zadržati "na radaru" i u njegov mračan svijet uskočiti čim postane dostupan.