Velika seoba 2.0: dolazi politički AI
Velika seoba korisnika društvenih mreža je završena, počinje nova na AI platformama na kojima korisnici grade odnose s tehnologijama koje podržavaju njihova uvjerenja

U srpnju 2010. godine magazin Globus objavio je tekst pod naslovom "Mi smo tviteraši, najmanja, ali najmoćnija zajednica na Internetu". Bio je to vrhunac koncentracije ambicioznih korisnika jedne društvene mreže u Hrvatskoj, u ovom slučaju ondašnjeg Twittera. Otad, petnaest godina kasnije, digitalni svijet svjedoči velikoj transformaciji društvenih mreža, koja oslikava sve dublju političku polarizaciju društva. Ta transformacija odvijala se postupno, od gubitka entuzijazma ondašnjih članova najmoćnije zajednice koja se, osim virtualno, okupljala i na druženju uz ćevape, puštala glazbene linkove za noćne ptice "u trećoj smjeni" do danas, kad su, poneseni političkim promjenama, ili ušutjeli ili se prebacili na druge društvene mreže.