Digitalno učenje poboljšava vještinu čitanja
Platforma Roadmap Learning nastoji privući pažnju interaktivnim digitalnim sadržajem i lekcijama razbacanim po grafičkoj mreži kojom se učenici kreću prema vlastitoj želji

Osnovci koji se služe interaktivnom, digitalnom platformom za učenje bolje čitaju nego učenici koji samo pišu olovkom po papiru, pokazala je studija Sveučilišta Michigan. Naime, prema radu objavljenom u časopisu u Journal of Interactive Learning Research, Učenici koji su se preko laptopa uključivali u platformu za učenje Roadmap Learning, svoju su vještinu čitanja poboljšali u prosjeku za 48 percentila.
Platforma bi trebala potaknuti angažman učenika koji opada već godinama. Manje od trećine polaznika četvrtih razreda u SAD-u ulazi u kategoriju vještih čitača, a pismenost im je u posljednjih pet godina pala za četiri postotna boda. Roadmap Learning koristi činjenicu da više od polovice tamošnjih osnovaca pametne telefone koristi od pete godine i njihovu pažnju nastoji privući interaktivnim digitalnim sadržajem i lekcijama razbacanim po grafičkoj mreži kojom se učenici kreću po želji.
Format nalik karti omogućuje povezivanje https://news.engin.umich.edu/2024/09/electric-vehicle-lessons-cruise-into-michigan-classrooms/ s nastavnim planovima i programima, a učenicima ostavlja slobodu učenja, vlastitim tempom, samostalno ili u grupama. Rezultati studije sugeriraju da projekt daje rezultate, a naizgled mala razlika od devet percentila često može značiti i razliku između prolaska i ponavljanja razreda.