Google uključuje oglase temeljene na interesu i napušta kolačiće trećih strana
Počelo je odbrojavanje do planiranog ukidanja kolačića trećih strana i usvajanja Privacy Sandbox API-ja čime Google obilježava veliku prekretnicu za Privacy Sandbox za web
Privacy Sandbox je Googleova tehnologija za zamjenu kolačića trećih strana usmjerena na privatnost, za korisnike Chromea.
Značajka će pratiti teme od interesa korisnika na temelju njihovih navika pregledavanja što će oglašivači onda koristiti kako bi prikazali relevantne oglase.
Određeni broj korisnika u zadnjih se nekoliko dana već imao prilike susresti s novim skočnim prozorom o Privacy Sandboxu te su se žalili da on ne pruža dovoljno informacija o tehnologiji zamjene kolačića.
Ipak, čak i oni koji su pristali na ponuđene uvjete imaju mogućnost da se predomisle putem novog izbornika s postavkama Postavke > Privatnost i sigurnost > Privatnost oglasa > Teme oglasa. To će spriječiti oglašivače da prikazuju ciljane oglase na temelju korisnikovih tema od interesa.
Inače, ova je inicijativa uvedena 2019. godine kako bi se poboljšala privatnost na cijelom webu (i Androidu), navodi Google u objavi, te su od tada "surađivali sa širokim rasponom zainteresiranih strana, uključujući izdavače, programere, pružatelje oglasne tehnologije, potrošače i druge kako bi dizajnirali i razvili nova rješenja koja mogu postići ovaj cilj."