Amazon počinje označavati 'često vraćane' proizvode

Novom će oznakom Amazon potaknuti potrošače na dodatno istraživanje pojedinih artikala. Ako se nešto često vraća treba više razmisliti isplati li se to zapravo kupiti

Tomislav Stanković srijeda, 29. ožujka 2023. u 06:00
📷 Image: Daniel Holland, Unsplash
Image: Daniel Holland, Unsplash

Jedan od razloga uvođenja nove oznake je pomoć kupcima pri izbjegavanju obmanjujućih proizvoda ili proizvoda niske kvalitete smanjujući time nepotrebne povrate, koji su kod Amazona najčešće besplatni ako se nov i nekorišten proizvod vrati u roku od 30 dana.

"Trenutno prikazujemo informacije o stopi povrata na nekim stranicama s detaljima proizvoda kako bismo pomogli našim kupcima da donesu informiranije odluke o kupnji", rekla je glasnogovornica Amazona Betsy Harden za The Information.

Osim potrošačima ta bi oznaka trebala potaknuti i prodavače da budu iskreni u opisu karakteristika proizvoda ili poboljšaju probleme koji dovode do većeg povrata proizvoda.

Stopa povrata navodno je porasla tijekom Covid-19 pandemije, a povrati su i dalje iznad razina prije pandemije. To rezultira većim troškovima za prodavače kojima se zauzima skladišni prostor proizvodima koje često ne mogu ponovno prodati.