Level Zero: Extraction gasi se netom nakon izlaska
U najavama je Level Zero: Extraction zvučao obećavajuće, no nakon ulaska u early access i konačnog izdanja prije dva tjedna, postalo je jasno da je daljnje ulaganje u igru uzaludno

Najavljen prije tri godine kao Level Zero i kasnije preimenovan u Level Zero: Extraction, debitantski projekt ukrajinskog razvojnog tima DogHowl u početku je zvučao obećavajuće. Uz snažan survival horor element, igra nas vodi u blisku budućnost u kojoj timovi plaćenika odlaze u zone interesa preplavljene vanzemaljcima, mutantima i suparničkim ekipama koje love vrijedni plijen.
Igračima je omogućeno da preuzmu ulogu vojnika, što donosi klasično FPS iskustvo, ili pak čudovišta koja iz sjena vrebaju na uljeze. S obzirom na kombinaciju PvPvE igranja, koncept je na papiru djelovao vrlo privlačno. No, nakon ulaska u early access u kolovozu prošle godine, kada je igra privukla 2.600 igrača istovremeno, stvari su ubrzo krenule nizbrdo. Već u listopadu broj aktivnih igrača pao je ispod stotinu, a ni izlazak finalne verzije u siječnju nije poboljšao situaciju, jer istovremeni broj igrača nije premašio tu granicu.
Analizirajući komentare zajednice, slabi odaziv igrača može se pripisati brojnim problemima – od lošeg balansiranja frakcija, gdje su vanzemaljci od unikatne igrive strane postali laka meta za napucavanje, pa do sporog dodavanja novog sadržaja, što je vidljivo iz činjenice da su u finalnoj verziji dostupne samo tri mape.
Kako god bilo, u nedavnom obraćanju javnosti putem Steama, glasnogovornik DogHowla potvrdio je da je zakrpa objavljena prilikom izlaska igre ujedno i posljednja te da Level Zero: Extraction više neće dobivati nove nadogradnje ni poboljšanja. Serveri zasad ostaju aktivni, ali s obzirom na to da igru igra tek nekoliko desetaka entuzijasta, pitanje je vremena kada će biti ugašeni zauvijek.