Flight Simulator 2020 – Zakrpa kojoj treba zakrpa
Ako ste propustili, prva velika zakrpa za nedavno izdani Flight Simulator 2020 je dostupna na Steamu i preko (očajnog) Microsoftovog Storea. Apliciranje, pak, zahtijeva čvrstu volju i ponešto slobodnog vremena
Koliko god bio revolucionaran u svom žanru, a i općenito među igrama, toliko je novi Flight Simulator još uvijek pod udarom mušica i bubica, što i nije toliko neobično u igraćoj industriji. Međutim, problemi vezani prvo za samu instalaciju, koji su ga pratili od samog izlaska, a prate ga još i uvijek, te sada problemi s apliciranjem zakrpe, novost su čak i za industrijske dosta relaksirane standarde.
Prije dva dana tako je na Steam i Microsoft Store puštena (prva) velika zakrpa za novi Flight Simulator. Trebala bi se sama aplicirati nakon zatvaranja i ponovnog pokretanja igre. U teoriji.
Praksa, kako znamo, kaska za teorijom, pa tako i u ovom slučaju gdje se mnogi žale da se zakrpa nije pravilno instalirala. Rješenje je „jednostavno“ - izbrisati kompletnu igru (oko 120 GB podataka na disku, čisti DL oko 91 GB) i ponovo je instalirati. Poslić od nekoliko sati do pola dana ili više – ovisno o brzini internetske veze i povezanosti s vašim ruterom – iznimno je preporučljivo korištenje ethernet kabela, a ne WiFi-ja, usput.
To funkcionira u „idealnom“ slučaju neidealnog slučaja. U neidealnoj podvarijanti neidealnog slučaja - ako ste, pak, igru instalirali s Microsoft Storea, a posebno u neku drugu mapu, a ne defaultnu, onda morate ručno brisati datoteke u mapama Microsoft.FlightSimulator_8wekyb3d8bbwe i MicrosoftFlightSimulator (pozdrav, ma gdje bile!).
Zakrpe su, da stvari budu zanimljivije, ne baš impresivne, pa tako sprječavaju rušenje aplikacije ako se tijekom igre odspoji neka od periferija (nama se to nikad nije dogodilo ni u nezakrpanoj verziji, da budemo iskreni), niti će se simulator srušiti ako se izbriše paket s TBM-om 930 (bombončićem i raketom od aviončića).
Navodno su riješeni i problemi (neki) s instalacijom i neki drugi sitni problemi.
Razlog zbog čega su, primjerice, i CPU i GPU na 20, 30, 40, 50 ili 60% opterećenja, a fps-ovi i dalje nisu dosegli zadanih 30, 60 ili neograničeni broj (isključen Vsync) nije objašnjen niti je ovaj problem riješen, a niti je rješavanje u najavi.
ATC i umjetna inteligencija koja nam javlja da je na pisti s 40 čvorova bočnog vjetra „wind calm“ također ostaje kakva je bila, kao i drugi memorijski „curci“ za koje znamo da postoje…