Diablo IV stiže iduće godine i neće tretirati igrače kao bankomate

Kako bi malo umirili fanove, Blizzardovci su brže-bolje objavili da naredno poglavlje Diabla stiže iduće godine i otkrili Necromancera kao još jednu klasu koju ćemo u četvrtom nastavku moći zaigrati

Damir Radešić utorak, 14. lipnja 2022. u 20:03
📷 Blizzard
Blizzard

Dok još uvijek traje bombardiranje negativnim kritikama na račun Diablo Immortala, Blizzardovci su najavili izlazak Diabla IV u idućoj godini. Naime, Diablo Immortal sam po sebi nije loša igra, dapače, igramo ga i dalje, no činjenica jest da je Blizzard napravio veliku grešku uvrstivši "pay wall" na kojeg kad-tad svi nalete i bez plaćanja, daljnjeg napretka nema.

Dakako da je to izazvalo bijes javnosti i sasvim sigurno odvratilo masu fanova od igranja, iako ponovo kažemo, sam po sebi Diablo Immortal ima mnogo toga za ponuditi. U Blizzardu su itekako svjesni da su pay-to-win modelom razbjesnili ljubitelje ove franšize, pa nam se jučerašnja objava čini kao gašenje vatre, iako ne sumnjamo da će trebati mnogo više od toga za smirivanje strasti.

Prema njihovim riječima, punokrvni nastavak, Diablo IV, bi se trebao pojaviti iduće godine, a u izradi je za aktualnu i prethodnu generaciju konzola, točnije Xbox Series X/S, Xbox One, PS4, PS5, te za PC. U priopćenju se navodi kako će od samog starta biti podržano međuplatformsko povezivanje, kao i napredak koji će nas ponovo odvesti u Sancturay, desetljećima nakon devastirajućih događaja u Diablu III, kojem prijeti novi kaos izazvan od strane zastrašujuće Lilith.

Objava je iskorištena i za otkrivanje pete klase koja će se pridružiti od ranije poznatom Barbarianu, Sorceress, Rogueu i Druidu. Riječ je o Necromanceru koji će dobiti nove sposobnosti koje će mu omogućiti još više slobode u kontroliranju vojske nemrtvih podanika, a obzirom na prethodnike, vjerujemo da će uskoro biti otkriveni i još neki dodatni likovi poput Paladina.

Svijet Diabla IV je po svemu masivniji od prethodnika, počevši od prilagodbe samih likova, do preko 140 tamnica i nekoliko desetaka sporednih zadataka, moćnih bosseva koji će se stvarati nasumično zbog kojih će igrači morati udružiti snage s ostalim avanturistima, te Strongholda, posebnih demonskih uporišta koje je moguće očistiti od zla i pretvoriti u prijateljska naselja. Obzirom na prašinu koja se podigla oko monetizacije Diablo Immortala, paralelno s objavom, na Twitteru se javio producent serijala Rod Fergusson koji je izjavio kako će Diablo IV imati punu cijenu za sve platforme, te da su predani obogaćivati ga nakon izlaska novim sadržajima, a detalje o svemu će objaviti uskoro.