Twitter integrira podcaste u novo redizajniranu karticu Spaces
Redizajnirana kartica Spaces donosi personalizirani audio sadržaj prema temi kao što su vijesti, glazba ili sport. Slušatelji mogu izabrati između snimljenih i sadržaja uživo.
Počevši od četvrtka, 25. kolovoza, Twitter integrira podcaste u novo redizajniranu karticu Spaces, omogućujući slušanje cijelih emisija putem odabranih popisa za reprodukciju na temelju interesa slušatelja. Nova kartica će biti vidljiva nasumičnim grupama korisnika na iOS-u i Androidu, u početku samo na engleskom jeziku.
Unutar kartice Spaces već se odvijaju audio razgovori, jer neke teme i rasprave zahtijevaju više od 280 znakova, što bi korisnicima trebalo olakšati usvajanje podcasta.
Ovaj redizajn donosi personalizirano središte s grupiranim audio sadržajem prema određenim temama kao što su vijesti, glazba, sport itd. Izbor naravno tu ne staje. Twitter Spaces će također sadržavati najpopularnije podcaste iz cijelog svijeta.
"Naše interno istraživanje pokazuje da 45% ljudi koji koriste Twitter u SAD-u također svaki mjesec slušaju podcaste, pa ćemo automatski predložiti privlačne podcaste kako bismo pomogli ljudima da lakše pronađu i poslušaju teme o kojima žele čuti više. Na primjer, ako netko redovito komunicira s Vox sadržajem na Twitteru, vjerojatno će vidjeti Vox podcast u Spaces hubu."
Ponuđeni podcasti u ovoj će se kartici personalizirati klikom na "palac gore" ili "palac dolje" ovisno o tome koji je sadržaj korisniku više ili manje zanimljiv.