Po novome se na LinkedInu možete i igrati
Poslovna društvena mreža je, kao što je bilo najavljeno, uvela malene logičke igre na svoju platformu, ne bi li zadržala korisnike nešto duže i privukla im pozornost
Dok surfate društvenom mrežom LinkedIn u potrazi za poslom, novim inspirativnim citatom ili potresnim svjedočanstvom, vrijeme možete skratiti i – igranjem malenih mozgalica, koje su sada dostupne na toj mreži. Kao što se nedavno doznalo, na LinekdInu će pozornost i aktivnost korisnika pokušati privući i nizom zabavnih i izazovnih logičkih igara, a omogućit će i javnu podjelu rezultata te usporedbu s drugim korisnicima.
Za početak, LinkedIn je lansirao tri igre: Pinpoint (igra asocijacija), Crossclimb (igra s riječima) te Queens (logička igra). Sve one jednostavne su i kratke, moguće je pojedinu razinu završiti unutar nekoliko minuta ili brže, a oni koji vole, primjerice, sudoku ili Wordle, s prvim LinkedInovim igrama doći će na svoje. Jednako kao i Wordle, sve navedene igre nude jednu zagonetku na dan, a održavaju i statistiku o broju uzastopnih riješenih problema – pa će korisnike pokušati "navući" da se svaki dan vrate i odigraju jednu partiju.
Igrama na LinkedInu možete pristupiti putem adrese linkedin.com/games, ili pretraživanjem pojma "games" unutar mobilne aplikacije. Prije negoli započnete, evo i kratkih opisa prvih triju LinkedInovih igara:
- Pinpoint je igra asocijacija s riječima, u kojoj pokušavate pogoditi zajedničku kategoriju za niz predloženih riječi.
- Queens je logička igra koja izaziva igrače da ispune svaki redak, stupac i obojeno područje rešetke s "kraljicom" – ali tako da se nijedno polje s kraljicom ne dodiruje.
- Crossclimb koristi trivia pitanja, odgovori na koja stvaraju nizove riječi, pa otključavaju dva posljednja traga.
Svima je zajednički krajnji cilj: potaknuti razgovore i prijateljska natjecanja među profesionalcima diljem svijeta.