Instagram proširio sakrivanje lajkova na cijeli svijet, ali za manji broj korisnika
Iako su ranije najavili da će sakrivanje broja lajkova testirati samo na određenim tržištima i u SAD-u, Instagram svoj eksperiment sada širi globalno
Tijekom ovoga tjedna trebalo je početi testiranje sakrivanja broja lajkova na Instagramu u SAD-u, najvećem njihovom tržištu. To je izazvalo gotovo pa paniku među influencerima i svima onima koji na ovoj društvenoj mreži zarađuju, ili su pak "ovisni" o broju lajkova. Iz Instagrama su potom odlučili proširiti test novog načina prikaza lajkova na cijeli svijet, o čemu su izvijestili putem svojih službenih kanala.
Eksperimentalno sakrivanje broja lajkova pod objavama provodit će se globalno, ali će zahvatiti tek manji udio korisnika ove mreže. Svi oni koji "upadnu" u testnu skupinu bit će o tome obaviješteni unutar mobilnih aplikacija. Ispod tuđih objava na Instagramu im neće biti vidljiv broj lajkova, no svoje statistike će i dalje vidjeti normalno.
Fundamentalna promjena na pomolu
Inicijalne povratne informacije iz zemalja u kojima je ova opcija testirana ranije bile su pozitivne, kažu iz Instagrama. Međutim, svjesni su kako je riječ o velikoj, fundamentalnoj promjeni, pa je žele vrlo dobro ispitati prije nego odluče hoće li je primijeniti za sve korisnike.
Isto tako, zabrinutim influencerima i kreatorima sadržaja poručili su da aktivno razmišljaju o načinima smanjena eventualnog negativnog utjecaja sakrivanja broja lajkova – tj. traže način da im omoguće neki drugi vid komuniciranja vrijednosti vlastitih objava partnerima, odnosno onima koji te objave sponzoriraju.
Krajnji cilj aktualnog globalnog ispitivanja ove opcije jest shvatiti kako bi sakrivanje broja lajkova moglo utjecati na načine korištenja Instagrama i osjećaje prema njoj, pogotovo kod mlađih korisnika, poručio je Adam Mosseri, prvi čovjek ove društvene mreže.