Facebook želi da pročitate članak prije nego što ga podijelite
Glasnogovornik Facebooka tvrdi da ovaj skočni prozor testira svega 6 posto korisnika tvrtkine Android aplikacije. Trenutno nije poznato hoće li se testiranje proširiti na više korisnika
Prema objavi Facebook Newsrooma na Twitteru, tvrtka će, započevši od danas, testirati pojavljivanje skočnog prozora koji se pojavljuje ako korisnik želi podijeliti članak kojeg nije ni otvorio.
Naime, skočni će prozor upozoriti korisnika da dijeli neotvoreni članak, a nečitanje njegovog sadržaja, kako navode iz Facebooka, može dovesti do propuštanja ključnih činjenica. Unatoč tome, bit će ponuđena i opcija da se članak podijeli bez čitanja, pa tako nitko neće biti zakinut.
Uvođenje ovakvog skočnog prozora, zapravo ni nije toliko čudno. Facebook je od početka pandemije korona virusa pogođen pandemijom dezinformacija, a prema izvješću BuzzFeed Newsa, tvrtka je tijekom američkih predsjedničkih izbora zabilježila i porast trendova poticanja nasilja.
Prošlog je ljeta i Twitter započeo testiranje sličnog skočnog prozora koji se pojavljuje ako korisnik retweeta članak koji nije otvorio. Iz Twittera su tada rekla da će im to pomoći u promicanju informirane rasprave, a rezultati testiranja kažu da su ljudi nakon pojavljivanja skočnog prostora, čak 40 posto češće otvarali članke.