Facebook najavljuje povlačenje 'Instant članaka'

Facebook nastavlja davati sve veću prednost zabavnom video sadržaju po uzoru na TikTok uz najavu da će u travnju sljedeće godine povući značajku 'Instant članaka' koju je uveo 2015. godine

Tomislav Stanković nedjelja, 16. listopada 2022. u 22:19
📷 Image: unsplash.com/@mrthetrain
Image: unsplash.com/@mrthetrain

Instant članci su izdavačima trebali pružiti zanimljiviji način za predstavljanje svojih članaka na Facebooku pomažući im da povećaju angažman čitatelja unutar aplikacije. Facebook je u tom scenariju izdavačima trebao služiti kao dodatak njihovim glavnim stranicama.

No s vremenom je izgradnja odnosa s izdavačima postala manji prioritet jer se Meta sve više orijentira prema video sadržaju.

Izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg, prenosi SocialMediaToday, nedavno je primijetio da gledanje videa čini 50% vremena provedenog na Facebooku, dok je Reels najbrže rastući format sadržaja na Facebooku i Instagramu prema čemu je jasno da video sadržaj postaje najprivlačniji format sadržaja.

“Trenutno manje od 3% onoga što ljudi diljem svijeta vide na Facebookovom Feedu su postovi s poveznicama na novinske članke. I kao što smo rekli ranije ove godine, kao poduzeću nema smisla pretjerano ulagati u područja koja nisu u skladu s preferencijama korisnika.”, prenosi Axios.