Nintendo otvara svoj prvi muzej u Kyotu: tu je megahit Super Mario ali ne srame se izložiti ni Wii U
Nintendo, inače poznat po tajnovitosti, iznenađuje otvaranjem prvog službenog muzeja u Kyotu, gdje će posjetitelji moći istražiti bogatu povijest tvrtke od proizvođača igraćih karata do globalnog diva videoigara, uključujući i interaktivne prikaze svojih najpoznatijih franšiza
Nintendo, kultna tvrtka za videoigre, otvara idući tjedan, u srijedu, svoj prvi službeni muzej u Kyotu, Japan. Muzej Nintendo, smješten u prenamijenjenom tvorničkom pogonu iz 1969., nudi putovanje kroz evoluciju tvrtke od lokalnog prodavača igraćih karata 1880-ih do globalnog zabavnog diva.
"Vrlo ne-Nintendo-like"
Osnivanje muzeja označava značajan pomak u Nintendovom pristupu vlastitom nasljeđu. Tvrtka, poznata po tajnovitosti i fokusiranju na inovacije, sada prihvaća svoju povijest i kulturni utjecaj. Shigeru Miyamoto, legendarni dizajner igara, u nedavnom intervjuu za New York Times priznaje ovu promjenu: "Stvaranje ovakvog muzeja vrlo je ne-Nintendo-like".
Miyamoto, zaslužan za ikonične franšize poput Maria i The Legend of Zelda, uvijek je imao ključnu ulogu u oblikovanju Nintendove filozofije razvoja igara. Poznat je po naglašavanju stvaranja emocionalnih iskustava i fokusiranju na mehaniku igranja umjesto jurnjave za tehnološkim trendovima. Ova filozofija temelj je Nintendovog uspjeha već desetljećima i zato se nema namjeru mijenjati.
Muzej slavi uspjehe ali i one manje
Izložbeni prostor uglavnom je posvećen Nintendovoj eri videoigara, koja je započela Miyamotovim dolaskom u tvrtku krajem 1970-ih. Posjetitelji mogu interaktivno istraživati razvoj kultnih franšiza poput Super Maria, The Legend of Zelda i Donkey Konga, kao i evoluciju Nintendovih igraćih konzola.
Dizajn muzeja uključuje poznate elemente iz Nintendovih svjetova igara, poput lebdećih blokova s upitnicima i pjevajućih Toadova iz franšize Mario. Muzej slavi Nintendove uspjehe, ali prikazuje i manje uspješne pothvate, poput konzole Wii U.
Ulaznice rasprodane
Otvaranje muzeja Nintendo podudara se sa širom strategijom tvrtke za proširenje brenda izvan videoigara. Posljednjih godina Nintendo se okušao u mobilnim igrama, tematskim parkovima i filmskoj produkciji.
Pristup muzeju Nintendo organiziran je putem sustava lutrije, a ulaznice za prva dva mjeseca već su rasprodane.