Zalando održao Media Day i predstavio impresivne brojke o rastu kompanije
Zalando je jedna od najvećih europskih online trgovina specijalizirana za prodaju odjeće, obuće i modnih dodataka, a upravo su u postupku akvizicije poznatog online trgovca About You

Kompaniju koju su 2008. godine u Berlinu osnovali Robert Gentz i David Schneider postala je lider na europskom tržištu e-trgovine u oblasti mode na više od 20 tržišta, rečeno je na Media Dayu kojeg je u u Berlinu održao Zalando. Ovaj online trgovac nudi velik broja brendova, uključujući luksuzne marke, kao i pristupačnije proizvode obuće, obuće, sportske i dječje odjeće. U 2024. godini su uveli nove brendove, kao što su Versace muška odjeća, Marine Serre, On running i Fjällräven i sada broje više od 600 brendova u ponudi. U veljači je Zalando postao i ekskluzivni prodavač legendarnog dizajnerskog brenda Diane von Furstenberg u Europi.
Tijekom Media Daya održanog u sjedištu Zalanda, predstavili su svoje poslovne planove i rezultate.
Zalando je postao ključni igrač na tržištu e-trgovine, sa fokusom na modnu industriju. Da bi proširila svoj tržišni utjecaj kompanija se razvija u dva pravca – kroz B2C (Business-to-Consumer) model, što predstavlja direktnu prodaju proizvoda krajnjim potrošačima i kroz B2B (Business-to-Business) model, gdje Zalando vodi poslovanje s drugim kompanijama, poput poznatih i razvikanih brendova i malih i srednjih tvrtki, koji prodaju svoje proizvode putem Zalandove platforme. To je model poznat kao "Zalando Partner Program".
Zalando je iz godine u godinu bilježio rast prihoda, postajući jedna od najuspješnijih e-trgovina u Europi. Prema njihovim posljednjim financijskim izvještajima, godišnji prihod se mjeri u milijardama eura. GMV (bruto robni volumen) je porastao za 4,5% i dosegnuo 15,3 milijarde eura, dok su prihodi porasli za 4,2% odnosno na 10,6 milijardi eura. Poslovna dobit kompanije Zalando u 2024. godini je dostigla 511 milijuna eura u odnosu na 350 milijuna godinu ranije. Prilagođeni EBIT (zarada prije oporezivanja i kamata) dosegao je i nadmašuje ažurirane smjernice raspona od 440 do 480 miliona eura. U 2025. Zalando očekuje da će GMV i prihod porasti između 4 % i 9 %, a da će prilagođeni EBIT dosegnuti prihode između 530 milijuna i 590 milijuna eura.
Zalando se fokusira na jačanje svoje pozicije na postojećim tržištima i širenje u nove zemlje, uz prilagođavanje i proširivanje ponude prema lokalnim ukusima i potraživanjima čime se broj aktivnih korisnika povećao za 4,5 % na rekordnih 51,8 milijuna. Zalandovo rješenje "probaj prije nego što platiš" omogućuje korisnicima odloženo plaćanje različitim metodama. Nudi i besplatnu dostavu i besplatno vraćanje kupljene robe. Kako bi smanjio broj vraćene robe, Zalando je lansirao virtualne garderobe kako bi olakšao kupcima izbor veličina.
U 2024. Zalando je također napredovao u postizanju svojih kratkoročnih ciljeva za 2025. smanjenjem emisije štetnih plinova za 82% i smanjenjem intenziteta emisija proizvoda privatnih robnih marki za 48% od 2018. Dugoročni cilj je neto nulte emisije u vlastitim operacijama i privatnim robnim markama do 2040. godine, a na cijeloj platformi do 2050.
Da bi ubrzao svoje napore u izgradnji vodeće e-trgovine mode, Zalando je u prosincu najavio partnerstvo s poznatim online trgovcem About You i sada se čeka potvrda konačne kupovine.
Zalando je nedavno predstavio svoj „operativni sustav“ Zeos. Koncept je vrlo jednostavan, ali i revolucionaran: Zeos vodi računa o zamršenim logističkim procesima, omogućujući brendovima i trgovcima da obavljaju svoju višekanalnu prodaju iz jednog centralnog skladišta, putem objedinjene prijevozničke usluge i jednog korisničkog sučelja. Jedino što brendovi i trgovci trebaju napraviti jest poslati svoju robu u jedno od Zalandovih 12 skladišta, a Zeos će se dalje pobrinuti za sve ostalo.