Agrivi u 7 godina ušao na 100 tržišta i postao vodeća europska food-tech tvrtka

Digitalizacija povećava zarade u poljoprivredi između 50 i 100%. Također potrošačima daje detaljan uvid u proizvodnju hrane, što omogućava bolji i informiraniji izbor te povećava sigurnost

Sandro Vrbanus utorak, 13. listopada 2020. u 13:46

Agrivi je hrvatska tehnološka kompanija koja je razvila jednu od najuspješnijih globalnih aplikacija za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom. Ove godine slavi sedam godina poslovanja, a kompanija je u tom razdoblju svoje rješenje za digitalizaciju proizvodnje donijela u više od 100 zemalja diljem svijeta.

Trenutačno ima urede u Zagrebu, Varšavi, Bukureštu i Londonu te zapošljava više od 40 visokoobrazovanih stručnjaka. Njihov softver za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom koriste profesionalni poljoprivrednici svih veličina, prehrambene kompanije, agro-banke i drugi dionici industrije poljoprivrede i hrane. Lokaliziran je na 15 jezika.

Sve je počelo prije 7 godina u Kutini

Priča o tvrtki Agrivi započela je kad je Matija Žulj, osnivač tvrtke, odlučio posvetiti svoje vrijeme rješavanju globalnog problema proizvodnje hrane. Najprije je odlučio i sam postati poljoprivrednik da bi se suočio s njihovom svakodnevicom – znanje je teško dostupno, a u to vrijeme na tržištu nije postojao jednostavan i povoljan softver koji bi mu pomogao u praćenju proizvodnje i donošenja kvalitetnih odluka.

Danas, zahvaljujući Agrivi softveru korisnici u samo nekoliko klikova mogu dobiti sve informacije o svakoj fazi proizvodnje, ali i mnoštvo iznimno korisnih informacija koje omogućuju planiranje proizvodnje i pravovremeno realiziranje agrotehničkih mjera. Agrivi danas surađuje s vodećim globalnim korporacijama u industriji te je kontinuirano pozicioniran među vodećim agrotehnološkim tvrtkama u svijetu. Ove godine su dobili i priznanje kao vodeća brzorastuća europska food-tech tvrtka.

Matija Žulj
Matija Žulj

Potencijal za hrvatsku poljoprivredu

Agrivi softver je ovog mjeseca preporučen u izvješću konzultantske kompanije Ernst&Young kao idealan projekt za digitalizaciju nacionalne poljoprivrede, koji može donijeti pozitivan utjecaj na poljoprivredu i na čitavo gospodarstvo već kroz dvije godine, a može se financirati iz EU sredstava. Hrvatska je za sljedeće proračunsko razdoblje kroz novi višegodišnji financijski okvir i instrument EU Next Generation na raspolaganje dobila 22 milijarde eura.

Sljedivost hrane i korona kriza

Aktualna kriza koja je ostavila trag na cijeli svijet pokazala je više nego ikada važnost sigurnosti proizvodnje hrane. Upravo je sljedivost proizvodnje jedna od glavnih prednosti digitalizacije poslovanja koju provodi Agrivi.

Njihovo rješenje za sljedivost proizvodnje hrane implementiramo je s kompanijom u Dubaiju i jednostavnim QR kodom omogućava dobivanje svih informacija o proizvodu te predstavlja svojevrsnu revoluciju u industriji hrane. Potrošač dobiva mogućnost da skeniranjem koda dobije ključne podatke o podrijetlu, uzgoju i nutritivnom sastavu proizvoda, a proizvođaču postizanje premium kvalitete i time više cijene.