noplace - društvena mreža za mlađu publiku koja podsjeća na križanca između Twittera i Myspacea
Riječ je o novoj društvenoj mreži koja je prvenstveno namijenjena mlađoj publici, a koja je vrlo brzo postala viralna. Za ovoga svojevrsnog križanca između već zaboravljenog Myspacea i Twittera odnedavno više nije potrebno imati pozivnicu…
Naziv | noplace |
Namjena | Društvena mreža namijenjena mlađoj publici |
Android | Nema |
iOS | App Store |
Cijena | Besplatan |
Noplace je nova društvena mreža koja cilja na mlađu publiku, a kojoj se donedavno moglo pridružiti samo iz pozivnicu. Zamišljena je tako da privuče sve one koji se žele povezivati s prijateljima, a zapravo podsjeća na osuvremenjenu varijantu Myspacea putem kojega je moguće stvarati vlastiti razigrani i šareni profil, a onda s drugima dijeliti sve što žele – od hobija, preko onoga što gledaju ili slušaju, do toga jesu li u vezi ili slobodni.
Zapravo, noplace je zamišljen tako da se potiče dijeljenje onoga što se u nekom trenutku radi, pa su tako dostupna i dva feeda; jedan koji pokazuje aktivnosti prijatelja te drugi koji pokazuje aktivnosti i objave globalne zajednice korisnika. Tu je zgodno napomenuti i da mlađi od 18 godina pregledavaju ponešto filtrirane feedove, čime se samo naglašava usredotočenost na mlađu publiku.
Tvorci noplace tvrde kako žele napraviti društvenu mrežu putem koje se može povezivati s onima koji dijele iste interese, a to je barem donekle vidljivo u zvjezdicama, posebnim oznakama koji korisnici na svojim profilima mogu drugima pokazati upravo koji su njihovi interesi i koje ih teme zanimaju.
Štoviše, stvaranje profila je ključno za ovu društvenu mrežu i to se prilično naglašava kao i to da ga se može (i treba) prilagođavati, ali tu su i neke druge praktične stvarčice. Bilo kako bilo, oni koji vole sudjelovati na radnim društvenim mrežama, ovo je još jedan koju bi svakako trebali iskušati.