Habit Tracker – aplikacija koja pomaže stvoriti dobre navike i riješiti se onih loših
Stvaranje zdravih navika ponekad može biti teško, a to isto vrijedi i kada se želi konačno riješiti nekih loših navika. Ovo je aplikacija koja nastoji to promijeniti te pomaže i motivira da se ustraje na putu usvajanja dobrih navika, kao i kada se želi riješiti onih loših…
Naziv | Habit Tracker |
Namjena | Pomaže kod usvajanje dobrih navika |
Android | Google Play |
iOS | Nema |
Cijena | Besplatan / 12,61 eur godišnje (Pro) |
Premda se znanost još generalno ne može složiti koliko je potrebno vremena da se konkretno usvoji neka zdrava navika budući da to izravno ovisi o svakome pojedincu, uvriježeno je mišljenje da za stvaranje dobrih navika može potrajati otprilike desetak mjeseci. To, pak, samo znači da stvaranje i zadržavanje dobih navika nije jednostavan proces.
Habit Tracker je još jedna aplikacija koja se postavlja kao pametni mobilni pomoćnik koji nastoji asistirati na nerijetko izazovnom putu usvajanja dobrih navika ili, što će neki sigurno moći posvjedočiti iz vlastitog iskustva, još težeg izazova rješavanja loših navika.
Sama aplikacija ne nudi ništa posebno spektakularno, a sve počinje tako da se definiraju određeni parametri; vrijeme kad se obično ustaje, kada se obično kreće na spavanje, a onda ostaje još definirati željeni generalni cilj – živjeti zdravije, riješiti se pritisaka i stresa, probati nove stvari, postići višu razinu fokusa, održavati kvalitetnije veze ili bolje spavati.
Nakon toga, ovisno o općem postavljenom cilju, izabrati će se jedna ili više navika koje se želi usvojiti (ili definirati vlastitu), a aplikacija će onda generirati plan za usvajanje navike koji valja pratiti. Pritom se mora bilježiti svaki put kada se zadana aktivnost obavi (moguće ih je preskakati premda to nije previše poželjno), a nakon toga će se imati precizan statistički uvid u to kako se napreduje.
Osim toga, Habit Tracker nudi i mnoštvo već prethodno definiranih planova („putovanja“) za usvajanje navika, a tu su i druge sitnice i detalji. Besplatna inačica je ograničena te prikazuje oglase kojih se može riješiti plaćanjem pretplate za izdanje Premium koje stoji 12,61 euro godišnje (to je izdanje moguće besplatno iskušavati sedam dana).