Canva preuzima Affinity kako bi se približila mogućnostima Adobea

Affinityjev kreativni softverski paket za profesionalni dizajn postaje dio Canve, a pokriva sve od uređivanja fotografija do složenog grafičkog i vektorskog dizajna

Tomislav Stanković srijeda, 27. ožujka 2024. u 09:15

Platforma za web-dizajn Canva, osnovana 2013. godine, preuzima Affinity Designer, Photo i Publisher za Windows, Mac i iPad čime se značajkama približava Adobeovom softveru kao što su Illustrator, Photoshop i InDesign.

Canva ne navodi o kojem se iznosu radi, ali Bloomberg prenosi da se procjenjuje na "nekoliko stotina milijuna funti".

"Iako se naše posljednje desetljeće u Canvi snažno usredotočilo na 99 posto stručnih radnika bez dizajnerske obuke, istinsko osnaživanje svijeta za dizajn uključuje i osnaživanje profesionalnih dizajnera", navedeno je u objavi. "Udruživanjem snaga s tvrtkom Affinity, uzbuđeni smo što možemo otključati cijeli spektar dizajnera na svim razinama i fazama dizajnerskog putovanja."

Za razliku od Adobea koji svoj softver temelji na pretplati Affinity se okrenuo modelu bez tekućih naknada za pretplatu čime je privukao više od tri milijuna globalnih korisnika.

Iako je to tek djelić Adobeove korisničke baze nije zanemarivo i Canva sada ima više mogućnosti natjecati se s Adobeom na tržištu kreativnog softvera.

Unatoč preuzimanju, Affinity aplikacije ostaju odvojene od Canvine platforme iako se s vremenom mogu očekivati manje integracije.