Google više nije 'glavni' – TikTok je najpopularnija internetska stranica u 2021. godini

Tvrtka koja se inače bavi web infrastrukturom, Cloudflare, objavila je listu najpopularnijih internetskih stranica u 2021. godini - Prvo mjesto ove godine ponosno zauzima kineski TikTok

Matej Markovinović subota, 25. prosinca 2021. u 00:00

Ne, najpopularnija internetska stranica u 2021. godini nije Google, a bome ni Facebook. Kineska društvena mreža TikTok uistinu je zaludila svijet, što pokazuje i činjenica da je srušila brojne „velikane“ s trona i zauzela prvo mjesto na Cloudflareovoj prestižnoj listi.

Naime, prema podacima Cloudflarea, Google, uključujući i njegove razne servise, bio je neporaženi nositelj titule najpopularnije internetske stranice, dok je TikTok u 2020. godini zauzeo solidno sedmo mjesto, tik prije YouTubea.

Međutim, zahvaljujući svojem formatu kratkih videozapisa koji je postao izrazito popularan među svim generacijama, pogotovo tijekom najtežih mjeseci pandemije koronavirusa, TikTok je ponosno zauzeo prvo mjesto i dobio titulu najpopularnije internetske stranice u 2021. godini.

Najpopularnije internetske stranice u 2020. i 2021. godini. Foto: Cloudflare/Screenshot
Najpopularnije internetske stranice u 2020. i 2021. godini. Foto: Cloudflare/Screenshot

Iako će neke ta vijest začuditi, valja istaknuti da se to naziralo još od kolovoza kada je TikTok „prešišao“ Facebook, WhatsApp, Instagram i Messenger te postao najpreuzimanija aplikacija za pametne telefone na svijetu.

Svega mjesec dana nakon tog postignuća, Byte Dance je objavio da kineska društvena mreža ima milijardu mjesečno aktivnih korisnika, a podaci analitičke tvrtke App Annie pokazali su da korisnici iz SAD-a i Velike Britanije više vremena provode gledajući sadržaj na TikToku, nego na YouTubeu.

„Više od jedne milijarde ljudi diljem svijeta dolazi na TikTok da bi se zabavili, inspirirali ili otkrili nešto novo, poput sporta, glazbe, umjetnosti i kulture, mode i još mnogo toga. To znači da milijarda ljudi svaki mjesec gleda i dijeli međusobnu kreativnost“, rekla je tada glavna operativna direktorica TikToka, Vanessa Pappas.