Startup dovodi korisničku podršku na pametne telefone vozača BMW-a

Koristeći softver za video podršku, certificirani BMW-ovi tehničari vozače mogu daljinski savjetovati o svemu, od pomoći na cesti do rješavanja problema s Bluetooth vezom

Mladen Smrekar četvrtak, 17. veljače 2022. u 06:00

Vlasnici BMW-a, zbunjeni gestama koje trebaju koristiti kako bi u automobilu promijenili radio stanicu ili pojačali glasnoću, ubuduće će moći računati na videoupute u stvarnom vremenu od živog čovjeka koji će ih voditi kroz ono što trebaju uraditi.

Stručnjak na zahtjev

Potrošači su sve više opterećeni i frustrirani kompliciranom tehnologijom koja bombardira njihov svakodnevni život pa je dobro u blizini imati stručnjaka na zahtjev koji će po potrebi držati za ruku, makar i virtualno.

Vozači kontaktiraju korisničku podršku putem telefona ili pritiskom na tipku za poziv u automobilu
Vozači kontaktiraju korisničku podršku putem telefona ili pritiskom na tipku za poziv u automobilu

"Kupci ne moraju poznavati softver; dovoljna im je vizualna empatija", kaže Rama Sreenivasan, izvršni direktor i suosnivač Blitzza, startupa koji pokreće BMW-ovu tehničku podršku i osigurava virtualnu pomoć na cesti. "Sve što kupci trebaju učiniti je držati telefon i pokazati stvar tehničaru. Mi pružamo tu vizualnu vezu, a ostalo se rješava daljinski."

Koristeći softver za video podršku iz Blitzza, certificirani BMW-ovi tehničari vozače mogu daljinski savjetovati o svemu, od pomoći na cesti do rješavanja problema s Bluetooth vezom njihovog telefona. 

Licem u lice

Vozači kontaktiraju liniju korisničke podrške proizvođača automobila putem telefona ili pritiskom na tipku za poziv u automobilu. Operater utvrđuje je li problem nešto što se može riješiti na licu mjesta i u tom slučaju poziv prebacuje certificiranom BMW tehničaru ili BMW Geniusu za podršku.

Upotreba virtualnog pomoćnika smanjit će potrebu za interevencijama na terenu
Upotreba virtualnog pomoćnika smanjit će potrebu za interevencijama na terenu

Predstavnik BMW-a traži dozvolu da pošalje poruku Blitzz video veze izravno na telefon kupca. Nakon što kupac klikne vezu, njih dvoje mogu komunicirati licem u lice. Umjesto da se oslanjaju na verbalne znakove i opise, BMW tehničari tako mogu iz prve ruke vidjeti o čemu je riječ. 


Videopozivi u stvarnom vremenu omogućuju BMW tehničarima da vide stvari koje inače ne bi mogli. Jedan klijent se požalio da se plug-in hibridno vozilo ne puni ispravno. Preko videa tehničar je uočio da kamenčić sa šljunčanog prilaza blokira priključak za punjenje. Drugi je pak dobio pomoć BMW-ovog tehničara pri odabiru prave rashladne tekućine s police trgovine.

Blitzzov softver koriste razne tvrtke u nizu industrija
Blitzzov softver koriste razne tvrtke u nizu industrija

Manje izlazaka na teren

Blitzzov softver koriste razne tvrtke u nizu industrija, uključujući automobilsku, građevinsku, komunalnu i telekome. Osim daljinske video podrške korisnicima, tvrtkama omogućuje virtualne preglede domova i opreme, smanjujući potrebu za izlaske na teren.

Uz umjetnu inteligenciju i proširenu stvarnost, tehničari mogu čak crtati na zaslonu u stvarnom vremenu kako bi identificirali ključeve, ventile ili druge dijelove automobila.