China Mobile prednjači u transformaciji iz telekoma u tech tvrtku

Prema Omdijinoj studiji transformacije telekomunikacijskih operatera u tehnološke tvrtke China Mobile je najnaprednija u svijetu

Mreža utorak, 7. svibnja 2024. u 06:10
📷 wikipedia
wikipedia

Visoki troškovi postavljanja 5G i optičkih mreža, u kombinaciji s niskim rastom prihoda za komunikacijske usluge i usluge povezivanja, navode mnoge telekomunikacijske tvrtke da se preoblikuju u tehnološke tvrtke koje pružaju tehnološke usluge, prvenstveno poslovnom sektoru. Studija Omdije procjenjuje nastojanja 12 vodećih pružatelja telekomunikacijskih usluga na globalnoj razini dok prelaze na model techco operatera, integrirajući komunikacijske i tehnološke usluge. 

📷 omdia
omdia

"Telekomunikacijska kompanija koja je uspješno usvojila techco model je organizacija temeljena na softveru koja nudi usluge u područjima kao što su umjetna inteligencija, veliki podaci, cloud computing i internet stvari te može implementirati digitalnu transformaciju za određene vertikalne sektore", istakao je direktor analitičara u Omdiji Matthew Reed.

China Mobile nalazi se na prvom mjestu u telco-to-techco benchmarku s rezultatom od 31 boda od potencijalno maksimalnih 40, temeljeno na ljestvici njegove širokopojasne platforme velike brzine; njegove mogućnosti u umjetnoj inteligenciji (AI), velikim podacima (big data) i sigurnosti; i njegov portfelj poslovnih digitalnih usluga i vertikalnih tržišnih rješenja. Prihodi od digitalne transformacije, što je izraz China Mobilea za prihode od novih digitalnih usluga, činili su 29,4% prihoda od usluga China Mobilea u 2023. godini, što je povećanje od 22,2% na godišnjoj razini.

NTT je na drugom mjestu zahvaljujući naprednim softverskim uslugama i uslugama poslovnom tržištu, SK Telecom, koji je na trećem mjestu, nedavno je predstavio svoju novu strategiju da postane globalna AI tvrtka. Nove AI usluge SK Telecoma uključuju digitalnog asistenta temeljenog na umjetnoj inteligenciji,

Telefónica zauzima četvrto mjesto zahvaljujući svojem napretku u pružanju kibernetičke sigurnosti i drugih digitalnih usluga za poduzeća putem namjenske jedinice Telefónica Tech. 

AT&T, e& i Vodafone zauzimaju zajedno peto mjesto. AT&T je ranim usvajanjem umjetne inteligencije ostvario uštedi operativnih troškova od 6 milijardi američkih dolara. e& usvojio je novu strategiju 2022. kako bi postao vodeća globalna tehnološka i investicijska grupa te je stekao ili razvio imovinu i sposobnosti u više digitalnih usluga i tehnoloških područja. Vodafone je povećao svoj fokus na poslovno tržište, uključujući poslovne digitalne usluge, i ima za cilj proširiti svoju IoT operacije.