Asus pokrenuo još jedan servis u Hrvatskoj, uz besplatan prijevoz uređaja u jamstvu

Novi Asusov servis omogućava izravan kontakt s proizvođačem, besplatnu uslugu preuzimanja i vraćanja uređaja, te ne zahtijeva odlazak korisnika u servis

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 16. ožujka 2020. u 16:28

Asus je u Hrvatskoj pokrenuo još jedan servisni centar za korisnike njihovih prijenosnih računala koji omogućava izravan kontakt s proizvođačem, besplatnu uslugu za preuzimanje i vraćanje uređaja s popravka za one koji su unutar jamstvenog roka, brzo rješavanje jednostavnijih problema bez odlaska u servis te laku provjeru statusa reklamacije.

Zadovoljstvo korisnika tijekom upotrebe proizvoda i što brže rješavanje eventualnih problema s kojima se on može susresti od primarne je važnosti za Asus, pa su zbog toga otvorili još jedan servisni centar u Hrvatskoj. Poručuju da će kao i do sada ostati mogućnost dobivanja brzih odgovora i organizacije popravka prijenosnih uređaja kontaktiranjem Asusovog pozivnog centra na telefon 01/7776-152 ili popunjavanjem jednostavnog online formulara.

Na ovaj način korisnici će stupiti u izravnu komunikaciju s proizvođačem i skratiti vrijeme potrebno za popravak uređaja.

Besplatna dostava do servisa i natrag

Najvažnija novost kod novog servisnog centra jest organizacija prijevoza uređaja do njih i natrag do korisnika. Nakon prijave kvara tako će na željenu adresu stići kurirska služba, preuzeti uređaj i odnijeti ga u servis. Nakon popravka, ista će služba uređaj vratiti na adresu s koje je uređaj prikupljen. Za uređaje u jamstvu ova usluga je besplatna, što Asus čini jedinstvenim na hrvatskom tržištu.

Korisnicima je omogućeno da u svakom trenutku budu informirani o statusu uređaja poslanog u servis putem SMS-a ili e-maila: poruke će dobiti s informacijama o tome kada uređaj stigne u servis, o očekivanom vremenu dolaska rezervnog dijela i kada popravak bude završen.

Asus podsjeća i na ZBD (Zero Bright Dot), dodatnu pogodnost koja vrijedi za sve njihove laptope. Ukoliko se u roku od 30 dana od datuma kupovine uoči makar jedan svijetli piksel, laptop se može poslati u ovlašteni servis, gdje će se, o trošku proizvođača, zamijeniti čitav ekran. 

Više o Asusu možete doznati na www.asusplus.hr.