Kako kupuju Hrvati na internetu? Saznajte na trećoj konferenciji za trgovce

Prema zadnjem istraživanju koje je provela Udruga eCommerce Hrvatska, 36 % Hrvata kupuje online barem jednom mjesečno, dok svaki peti Hrvat kupuje na internetu nekoliko puta tjedno.

Bug.hr petak, 10. rujna 2021. u 10:16

Povodom promocije CRO Commerce 2021 konferencije, koja se održava 8.10. u Almeria centru, Udruga će predstaviti novo istraživanje online kupaca koje će pokazati što se promijenilo nakon pojave epidemije.

CRO Commerce 2021 je treća konferencija u organizaciji trgovaca, što znači da će većina predavača i panelista biti upravo ljudi koji se bave trgovinom odnosno vlasnici i voditelji webshopova, te nuditelji usluga za trgovce.
 

Ključna riječ konferencije je povezanost

Što se promijenilo u navikama online kupaca uslijed epidemije? Kako smo unatoč lockdownu uspjeli ostati povezani? Kako se razvijaju novi načini plaćanja, koje novitete planiraju dostavne službe? Kako uspješno surađivati s influencerima na svim platformama? Koje nove zakonske promjene nas očekuju u domaćem i cross-border trgovanju?

Na CRO Commerce 2021 konferenciji imate priliku saznati kako ostati povezani sa svojim kupcima – bez obzira prodajete li online ili offline.
 

Cjelodnevni program i online radionice

Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge, Marcel Majsan, prezentiranjem  istraživanja koje je Udruga provela u suradnji sa svojim članovima, web trgovcima. Ovi rezultati će otkriti kakvo je post-lockdown stanje ecommercea u hrvatskoj – je li se promijenila učestalost kupnje hrvatskih online kupaca, što najčešće kupuju, što ih najviše motivira na kupovinu i slično.

Odmah nakon toga slijedi predavanje našeg keynote speakera,Tea Širole, koji će pričati o velikom uspjehu i razvoju Glovo aplikacije u toku pandemije. Slijede zanimljivi paneli na temu online naplate, logistike, influencera i zakonskih promjena, kao i najava prve oznake povjerenja koju priprema udruga eCommerce Hrvatska za svoje članove u suradnji s nizozemskom tvrtkom Trustprofile.

Na kraju konferencije pozornicu preuzimaju stručnjaci koji su ocjenjivali webshopove članova Udruge, a koji će podijeliti nagrade za najbolje među njima, te otkriti u čemu većina njih griješi (eComm Awards).

Idući dan je rezerviran isključivo za online radionice s aktualnim temama iz ecommerce svijeta, povodom kojih će se predstaviti edukacijski portal za članove udruge. Neke od tema koje možete očekivati su psihologija prodaje, knjigovodstveni aspekti online prodaje, UX-a na webshopu, buyers journey itd.

Udruga eCommerce Hrvatska inače okuplja preko 500 webshopova, a bavi se informiranjem i edukacijom web trgovaca.

Ulaznice za konferenciju možete kupiti po samo 750 kn do 20.9.2021., nakon čega cijena raste na 1.500 kn. Također, ulaznice su besplatne za punopravne članove udruge. Više informacija možete pronaći na webu konferencije.