Google testira prikaz widgeta 'Popularno na Twitteru' u rezultatima pretraživanja

Tweetovi su već neko vrijeme uključeni u rezultate pretraživanja kada su u pitanju slavne osobe i brendovi, tako da ovo ne bi bila velika promjena u načinu na koji Google prikazuje tweetove u SERP-u.

Tomislav Stanković petak, 26. kolovoza 2022. u 06:00
📷 Image: Unsplash
Image: Unsplash

Novim načinom prikaza tweetova u rezultatima pretraživanja Google želi pružiti više relevantnih podataka u stvarnom vremenu i za ostale pojmove uz već omogućen prikaz kod pretraživanja slavnih osoba i brendova. Na primjer, kada se pretražuje neki pojam Google bi uz standardni prikaz relevantnih rezultata s portala i foruma prikazao i popularne tweetove koji stvaraju angažman, prenosi SocialMediaToday.

Prilikom pretraživanja neke lokacije Google bi uz ostale rezultate pretraživanja mogao prikazati i popularne tweetove koji spominju tu lokaciju i tako pružiti još više korisnih informacija prenesenih direktno od korisnika koji su možda već ondje ili znaju nešto o lokaciji.

Ako se više tweetova bude prikazivalo u rezultatima pretraživanja povećat će se naglasak na aktivnom održavanju Twitter računa, pogotovo tvrtkama i brendovima koji žele veći doseg.