Hrvatski Telekom pojačao kapacitete na Baniji, A1 donira 2 milijuna kuna

Primili smo tijekom dana informacije od dva najveća telekoma u Hrvatskoj o pomoći koju pružaju području pogođenom potresima, pa ih prenosimo u cijelosti...

Bug.hr srijeda, 30. prosinca 2020. u 18:17

Snimio: Sandro Vrbanus

Tijekom današnjeg poslijepodneva, doznali smo iz Hrvatskog Telekoma i A1 Hrvatska o promptnim reakcijama koje su imali na jučerašnju tragediju u Sisku, Petrinji, Glini i okolnim selima. Prenosimo u cijelosti dopise koje su nam poslali i, dakako, pohvaljujemo brzinu djelovanja i pomoć koju su osigurali, svaki operater na svoj način....

Hrvatski Telekom:

U najkraćem mogućem vremenu nakon potresa Hrvatski Telekom je u partnerstvu s Ericssonom omogućio neprekinut rad baznih stanica na području Siska, Petrinje i Gline. Usporedo s dodatnim, pokretnim baznim stanicama, povećava se kapacitet u Petrinji za 30%, a u Glini za 100%.

Pokretne bazne stanice podržavaju 2G,3G i 4G tehnologije na tri frekvencijska područja 800/900/1800 MHz s visinom teleskopskog antenskog stupa do 24m. Takodjer, korištenjem radiorelejnih veza u narednim satima plan je onogućiti Wi-Fi pristup na području vojarne koja trenutno služi i kao prihvatni centar. 

A1 Hrvatska:

A1 Hrvatska je, uz podršku A1 Telekom Austria grupe, donijela odluku o pomoći potresom pogođenim područjima s 2 milijuna kuna koja će biti uplaćena na račun „Pomoć za obnovu nakon potresa“, za sanaciju posljedica potresa u gradovima Petrinji, Sisku i Glini te drugim gradovima i općinama koje su pogodili razorni potresi.

„A1 Hrvatska i svi naši zaposlenici duboko suosjećaju sa stanovnicima Sisačko-moslavačke županije“, izjavio je Jiři Dvorjančansky, predsjednik Uprave A1 Hrvatska te dodao: „U ovoj teškoj godini za sve stanovnike Hrvatske, obilježenoj COVID-19 pandemijom, zagrebačkim i posljednjim razornim potresom na širem području Siska, Petrinje i Gline, naša misija je aktivna pomoć zajednici te smo se stavili na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske za dodatnu pomoć“.

Osim donacije 2 milijuna kuna, zaposlenici A1 prema uputama Crvenog križa prikupljaju osnovne higijenske potrepštine, hranu i vodu, deke, jastuke, lampe, baterije i ostale nužno potrebne stvari koje će biti dostavljene na pogođeno područje.

Briga o korisnicima i zajednici u ovoj izvanrednoj situaciji glavna je misao vodilja A1 Hrvatske. Uz iznimno opterećenje na sve mrežne sustave zbog velikog broja istovremenih poziva nakon potresa, A1 mreže ostale su stabilne i funkcionalne. Angažmanom svih tehničkih kapaciteta i stručnjaka A1 Hrvatske omogućili smo kontinuitet telekomunikacijskih usluga i potrebne kapacitete na pogođenom području kako bi građanima bile dostupne hitne službe i kako bi se svi mogli javiti svojim bližnjima. Također, kompanija priprema paket pomoći i pogodnosti privatnim i poslovnim korisnicima, o čemu ćemo ih pravovremeno obavijestiti.

Uz veliko žaljenje za stradalima, ostajemo predani pomoći i našoj temeljnoj zadaći da svima omogućimo neprekidnu povezanost i komunikaciju.